Alla inlägg den 24 september 2008

Av Sofie - 24 september 2008 14:10

fuck heller att jag ska gå den där jävla "restaurang" utbildningen!!!!

va på "intervju" med min nya mentor idag, den utbildningen är ju stjärnmil ifrån vad min syo talade om för mig att den var.

Syons beskrivning av kursen; en restaurang utbildning där du har praktik på en restaurang.

Min mentors beskrivning av kursen; du jobbar 7-8 timmar med att laga mat i ett storkök!

hahahahaha..never in my life säger jag bara! T.o.m mentorn blev chockad över den beskrivningen jag fått av syon! haha

men men, ska in till My imorron (kusinen) de blir en hel dag typ..

först ska vi o träffa frivården, sen ska vi till skolan o kolla upp andra utbildningar, sen blir de gymmet o sen ska vi till maxi en sväng o handla till dom!

ska bli kuligt hjuligt att umgås med henne en heldag, det har vi inte gjort på huuur länge som helst! :) jaja, ha de bra puss hej**

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards