Alla inlägg den 15 september 2008

Av Sofie - 15 september 2008 15:31

helgen har varit bra :)

i fredags gjorde ja inte så mkt, mamma o martin åkte o firade arsel som fyllde år, han heter givetvis inte så på riktigt xD men kallas så ;D

aah, så då tänkte ja; stackars mej (A) ska ja sitta här själv en hel fredag kväll? :O

men näpp näpp de blev inte så, david kom hit o vi drack ett par öl o tog de lugnt, fast sen blev vi rätt uttråkade såå vi bestämde oss för o dansa..haha.. så vi dansade till massa dålig gammal musik xD men kuwl va de iaf! Sen va jag svintrött o en vis annan person va svin pigg typ, så de hela resulterade i att han hade fotat mig när ja sov..haha! fan va söt ja e när jag sover (A) xD ajja, sen lördags var de stress, stress, stress..naaat* jag kan nog fan inte stressa haha!

Men iallafalafel, vaknade rätt sent, så de va bara duschen direkt, fixa dricka till kvällens fest o sen göra mig iordning.

Trodde mamma skulle få damp på mig och mitt krånglande, sen precis när ja hade fixat dricka o betalt o allt, ringer lilla martin och säger att han fixat öl till mig..gaaaah :@ då hade ja ju fan redan betalt för drickan, så dom ölen sparar jag till nästa helg :D

men iallafalafel, jag blev klart efter typ 100år enligt mamma xD

så stack vi ut till pappa där ja skulle hämta drickan, sen åkte vi till ängelholm o hämtade frida o adna, sen åkte vi till munka och hem till madde där vi förfestade, riktigt kul va, skit roligt o trevligt folk alltså, får vi göra om tycker jag! :)

aah, o sen när alla blivit sådär lagom fulla o goa, så stack vi bort till ekebo.

Jo det är sant ekebo är nog ett fjortis ställe, men fuck va kul vi hade ändå!

Det blir massa gånger till dit under hösten kan ja säga :)

Fast Becky va nog inte sådär lagom full som alla andra, hon blev nog lite för full o lite agressiv xD stackars madde som fick ta hand om henne :P näe men det gjorde hon säkert gärna (A)

dansade röven av oss o hade massa kuwl!

Sen kom fredrik o ida o hämtade oss (massa snällt av dom)

skjutsade frida o adna till ängelholm o sen bar det iväg hemåt för vår del också!

Skönt och komma hem, va sådär lagom trött i fötterna liksom efter allt dansande.

aah, och självklart kunde ja inte somna när ja kom hem, så det blev till att lägga in alla bilderna sen festandet och sen kom david hit :) haha typ halv 6 på morronen! han är för go den ju! ajja, de blev typ bara sova när han kom ändå, för ja va mega trött!

Tack o lov blev de inga bilder den natten iaf, han va nog också trött!

Men faen va stökig du e människa, nästa gång får du själv plocka ihop resesängen!!!!!! fan plocka upp o ner den hela helgen känns det som!

Kan ju snart möblera med den också för de känns som den har vart framme rätt ofta på sistone din neeeard xD

ajja, vi har kuwl iaf, de är la huvudsaken :)

nääsh, nu ska ja göra nåt vettigt tror ja.

fuck de suger att det är måndag igen asså, ja vill ha lördag o fest hela veckan! (A)

men men, näe nu pallar ja inte skriva mer..

puss hej*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards