Alla inlägg den 16 september 2008

Av Sofie - 16 september 2008 15:46

glöömde ju :)

idag har fredrik o ida vart tillsammans i ett år :)

så himla glad för deras skull alltså, sötaste ever är dom tsm!

Så ikväll blir de hem till pappsen min <3

vi ska fira fredrik o ida med pizza o mys :)

ska bli myspys o trevlish :)

ooh just just just ja :D Sebbe kommer hit den 3dje :D som ja längtar alltså.

de känns faen som en evighet tills dess :/

ajja, han ska iaf stanna från fredag till lördag, kanske han stannar hela helgen :D who knows? :P

såå om ni vet nåt kuwl som händer den helgen så säg till, för då är vi på :D

pusssssss*

Av Sofie - 16 september 2008 15:38

happ då va det time :)

Nu har alla tjatat om när det är dags för mina fester igen,

såå den 26 smäller de :D då blir de fete fest hos mig :D

De kommer knappast slå mina o Ellens fester med tanke på att hon inte är hemma :( meen vi får göra de bästa av situationen xD

Så alla är välkomna o självklart vill ja inte se några sura miner där den 26 och INGA bråk!!! Så ta med ditt vackra leende o egen dricka så är du välkommen! :)

Sovplatser finns självklart, men täcke o kudde får du ta med isf!

see you there!

puss hej*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards