Alla inlägg den 19 september 2008

aah

Av Sofie - 19 september 2008 01:39

wawiiwa typ :S

ajja.. fan min syster va så söt idag haha

i bilen så åkte vi förbi där dom odlade solrosor elr nåt sånt, aah där vart iallafalafel grymt mkt solrosor.

hon bah; titta en del är långa och en del är korta. precis som vi människor en del är långa en del är korta och sen är en del bruna o en del gula..hahaha..fråga mig inte om hon fortfarande snackade om människor där elr om hon hade bytat tillbaka till solrosorna..

men med min sjuka humor så lät dej jävligt kul iallafalafel xD

aah o sen satt vi o käkade middag, så spillde mamma ut en massa sås,

då säger matilda; Men mamma, jag visste inte att vuxna mammor kunde kladda så mycket! hahahahahahha.. 1-0 till matilda där..

asså ja vet ingen unge som kläcker ur sig så goa grejer som hon, fan va ja älskar henne!

nää nu pallar ja inte skriva mer idag :P får bli mer imorn när ja kommer hem från skolan, hoppas nu bara att får lektion inte är flyttade igen..hahaha..

puss hej*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards