Alla inlägg under april 2008

Av Sofie - 30 april 2008 03:49

jag tar risken, risken att själv falla.
jag lägger mitt liv i dina händer,
litar på att du vakar över mig.
jag vet att jag just nu sviker dig,
jag hade ju lovat att sluta.
finner ingen annanstans att hämta styrka ifrån.
klandra mig inte,nej det kan du inte göra.
hur trodde du att jag skulle ta detta.
du visste att jag inte kunde leva utan dig.

???

Av Sofie - 29 april 2008 03:49

Ännu en dag har passerat. Det är sjukt jobbigt precis innan man somnar, då snurrar alla tankar o man väntar bara på att sömntabletten ska börja värka. Sen precis när man vaknar är de jobbigt för då vet man att det är dags för ännu en dags hårt arbete för att orka. Jag blir tvungen att använda alla mina krafter för att orka ta mig igenom dagen o inte bara falla ner o inte bry mig om att resa mig igen. Ångestattackerna vill inte försvinna, ibland blir dom så jobbiga att ja blir tvungen att ta lugnande för att ens klara av att andas. Lillebror, jag har sagt det här 1000ggr minst sen den 12e o jag säger det igen, vill bara ha dig tillbaka, älskar dig av hela mitt hjärta o fattar inte hur jag ska klara mig igenom detta. Fan va ja bloggar nu för tiden, men det är ända sättet för mig att få ut vad ja känner. Alla har nog med sitt o sin egen sorg just nu o vill inte lasta dom med min sorg oxå. Lillebror jag önskar du va här, jag önskar du hade vänt dig till mig o berättat att du mådde dåligt så ja kunde hjälpt dig. Mitt hjärta, hela min kropp o allt som är jag värker av smärtan o saknaden efter dig. Vill berätta för dig att jag älskar dig. Att du är inte som alla andra utan att du är lite bättre, de sa ja till dig massvis med ggr. Men kanske 1 gång för lite?! Älskar dig Charlie, vila i frid <3

Sitter i huset nu, de känns sjukt tomt. Var ju nästan aldrig hemma om inte Charlie var det, så här märks det av mer. Försöker skriva här för att få tankarna på annat håll, men de är helt omöjligt. Fick ett brev idag från en nära vän, de var tungt att läsa, mycket känslor o tankar i brevet. Men tack så mycket, ska svara på det så fort jag orkar jag lovar! Kram på dig! Lillebror jag älskar dig o saknar dig av hela mitt hjärta! Vila i frid! <3

???

Av Sofie - 28 april 2008 03:48

Hur fan ska ja ta mig igenom detta? Jag ser inte hur ja nånsin ska bli hel igen, tror inte att det går att bli hel igen när man mist sin enda hel bror! Charlie varför? Jag förstår inte varför du lämnade mig, vad tänkte du på? Charlie lilla älskade bror saknar dig enormt, skulle gjort allt för att byta plats med dig! Allt för att få dig levandes igen! R.I.P <3

???

Av Sofie - 27 april 2008 03:48

Mitt huvud snurrar av tankar, Lillebror hur ska jag någonsin bli hel utan dig? Vill bara ha dig tillbaka, krama dig o berätta hur mycket jag älskar dig. Mitt liv, jag, kommer aldrig bli detsamma igen. Den Emelie som ni känner finns inte mer. På nåt vis måste jag börja om från noll nu, jag vet bara inte hur. Hur ska ja kunna gå vidare o göra nåt bra av mitt liv när älskade Charlie inte finns hos mig längre? Varför? Varför? Varför? Varför? Varför? Varför? Varför? Får ja någonsin svar? Vila i frid älskade lillebror <3

???

Av Sofie - 25 april 2008 03:46

Jag sitter o lyssnar på klockan, jodå tiden tickar vidare, men det känns som att tiden står stilla. Dagen igår var som en hel evighet. Vet inte riktigt varför den kändes som det! Var på bisättningen igår, Lillebror jag ville inte släppa taget, ville inte gå därifrån, ville stanna där hos dig tills tiden slutar existera. De va så skönt att kunna hålla dig i handen, att klappa dig på kinden o säga Lillebror jag älskar dig! Jag försökte fixa till frisysen på dig så där busigt rufsig som du alltid fixade den, lyckades inte riktigt, men du blev fin iallafall, i mina ögon är du ju alltid fin, finast i världen! Älskar dig högre än något annat o önskar av hela mitt hjärta, min kropp o min själ att du va här hos mig nu! Vila i frid älskade underbara! <3


Var iväg med frida idag o tittade på jon o hans band när dom spela i förslöv, jätte bra va dom verkligen. Var skönt att komma iväg en stund oxå o speciellt med frida som ja älskar att va med! Hennes kompis emelie hade skrivit en låt till frida efter allt som hänt den va så himla fin, jag o frida stod o kramades o grät igenom hela låten, så himla fin! De ja försöker säga är bara att jag trots allt haft en bra kväll! Tack frida, o tack jon som berättade att dom skulle spela där! Lillebror jag har tänkt på dig hela dagen, men idag har varit lite lättare än dom andra dagarna, saknar dig enormt mycket. Vila i frid min älskade underbara ängel! Kommer aldrig någonsin bli hel utan dig! <3


Ni kan se mig le, ni kan se mig skratta, ni kan se att jag är stark. Men inuti gråter jag hela tiden, inuti skriker jag av smärta, inuti är jag svagare än ja någonsin varit. Det räcker med ett enda ord, de räcker med en enda tanke så rinner tårarna även på utsidan. Det ni inte förstår, det ni inte ser, det är att de gör så himla ont, finns inga ord i världen som kan beskriva min sorg o smärta. <3

???

Av Sofie - 23 april 2008 03:45

Idag har varit för jävligt. Tackar för att en viss person är hos mig o stöttar mig nu, betyder oerhört mycket! Älskade Lillebror, saknar dig enormt! Imorgon är de bisättning, längtar efter att få se dig, även om de bara e din kropp som är där o inte din själ. Älskar dig högst av allt <3

???

Av Sofie - 21 april 2008 03:45

Hur blir en Storasyster nånsin hel utan Lillebror??
Jag ser dej framför mej, jag ser ditt vackra leende.
Jag hör dej, hör ditt underbara skratt.
Vill krama om dej, hålla dej hårt & berätta för dej vad du betyder för mej!
Du gjorde livet så mycket enklare att leva.
Du gav mej en mening, du var insperationen i mitt liv.
Hur ska jag nånsin kunna le igen & verkligen vara glad?
Hur ska jag nånsin kunna skratta igen direkt ifrån hjärtat?
Varför?
Vad du än bar på, så hade vi kunnat lösa det,
tillsammans klarade vi Allt!
Men ensam vet jag inte hur jag ska stå ut!
Vi är inte som alla andra ; vi är lite bättre!
Minns du?
Du är det bästa jag vet Lillebror!
Det är för din skull som jag ska klara detta,
jag ska ta mej igenom det, på nåt sätt.
Jag ska göra dej stolt & framför allt jag ska Aldrig svika dej!
Du & Jag, Lillebror, tillsammans var vi oslagbara.
Ensam är jag så lätt att krossa.
Har aldrig känt sån här smärta förut, hur ska jag nånsin hitta ut.
Det var alltid Du som tog min hand & visade vägen,
vet att det borde ha varit tvärtom.
Vila i Frid Min Älskade Underbara Lillebror! <3<3
-----------------

Var på begravningsbyrån idag, det va riktigt jobbigt kan ja säga.. Ska man stå där o välja ut en kista, jag menar det finns ingen kista i hela världen som jag tycker är fin nog åt min bror. och vem vill välja ut en kista till sin bror?! önskar att det inte var så här.. höll på att gå sönder när han tog fram o visade bilder på kistorna.. visste inte vart ja skulle ta vägen.. 3 av Charlies kompisar var här idag o 2 av dom har tattuerat in ett minne till Charlie över hela underarmen, det va så himla fint! Snacka om att dom tycker om min Lillebror, blev så himla glad när ja såg tatueringarna, dom är helt underbara ju! stor kram till dom! imorgon ska vi till huset, har inte varit där sen detta hände, på nåt sätt längtar ja dit, vill se hur rummet ser ut nu, vill bara få va på hans rum ett tag o minnas o så. tror det blir en jobbig dag imorron, men jag känner att jag behöver åka dit, måste åka dit! Marcin ringde idag o ville att ja skulle komma ner o dricka lite o grilla o så, då slog dt mej att jag inte hade berättat för han vad som hade hänt ännu, o jag klarade inte av att göra det heller. så fick säga till han att ringa mamma så hon kunde berätta ist o när han hade gjort det ringde han igen, men då orkade jag inte svara, visste inte vad jag skulle säga ändå.. en del vänner hör av sej ofta bara skickar en tanke eller ringer, andra hör inte av sig alls, kan inte förstå varför faktiskt?! bryr dom sig verkligen så lite? eller är dom bara rädda att säga fel? jag vet inte, men hade nog kännts bättre om dom hörde av sej.
Men men, orkar inte bry mej, klarar mej utan dom ändå så.
--------------------------
Älskade Underbara Lillebror, saknar dej enormt, kom tillbaka till mej!
Vila i Frid min älskade ängel! <3<3<3<3

???

Av Sofie - 20 april 2008 03:44

Vad är tid? Förutom ett dumt påhitt av nån klyftig person som tyckte att vi skulle börja räkna allt i sekunder, minuter, timmar, dagar, månader o år. Jag är trött på allt va tid heter. För mig finns inte längre nån tid, de gäller bara att hitta nåt att hålla sig fast vid o fortsätta kämpa. Jag hade hittat min orsak att hålla fast, men jag miste den igen. Älskade lillebror, hur kan en storasyster någonsin bli hel igen när hon förlorat sin lillebror, han som förgyllde dagarna o fick mig att le, han som gjorde mig så stolt, han jag gärna o ofta skröt om. Han som kom o trösta mig när jag kände mig nere, gav mig en kram o sa att han älska mig. Han som klappa mig på kinden o sa du är bäst syrran! Jag kan inte förstå hur jag ska stå ut, hur jag ska orka utan dig! Du var mitt ljus här i livet lillebror o du valde att blåsa ut det. Alldeles förtidigt, kan inte förstå varför du hade så bråttom. Jag undrar vad du bar inom dig som gjorde att du inte orkade mer och vad var det du kände att du inte kunde dela med dig av? Älskar dig högst av allt! <3 <3

--------------------------------------

Mamma kom in på mitt rum idag..

så tittade hon på vägen där ja hade alla korten innan, på vännerna o familjen..

så fråga hon mej varför ja hade tagit bort alla dom korten..

Då svarade jag: - jo, för jag hade satt upp mitt liv på den vägen, och nu när Charlie inte finns mer har hela mitt liv raserat, han var mitt liv o han finns inte mer.. Så vad är då meningen med att ha kvar alla dom korten där?

Dom ända jag har kvar nu är den hörnan jag har gjort till Charlie, med alla hans kort o ljus o så.. Älskade Charlie, du anar inte hur saknad o älskad du är! kom tillbaka till mej!!!!! R.I.P Älskade Underbara Lillebror! <3<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards