Alla inlägg den 7 september 2008

Av Sofie - 7 september 2008 21:29

jaha, då va helgen över nu!

Söndagar är så sega!

helgen har varit goddie iaf.

igår va david här o fika en sväng o snacka lite skit.

han tyckte ja kunde hänga med på fest, men kände inte riktigt för de,

så de blev myskväll med lilla Matilda ist..mysigt mysigt!

ooh de blir inget gym denna veckan heller, för nu har haan gått o blivit förkyld ist..haha..

men men vi ska ses i veckan iaf :D *glaad*

Saknat honom!! =/

happ happ ooh just ja.. idag vaknade jag med ett leende på läpparna :D:D:D:D:D:D första gången på nästan fem månader :)

Jag har börjat drömma igen, vilket ja inte heller gjort på fem månader!

Och det bästa av allt, ja drömde om Charlie inatt, älskade underbara Charlie <3 såå när ja vaknade imorse kändes det i hjärtat precis som om jag hade träffat honom under natten, ja va så glad så ja kunde inte sluta le och sen började ja gråta, gråta av glädje liksom, för de va så underbart att ha "träffat" honom.

Ni tycker säkert ja låter hel knäpp, men ja jag kan inte förklara känslan drömmen gav mig, det var bara underbart!

Jag tror också att mina mediciner har börjat värka.

För det känns som att jag liksom vaknat upp ur någonting, att jag liksom insett att detta är min verklighet från o med nu. Och nu måste jag bara finna ett sätt, en väg, att leva i denna verkligheten.

Jag vet inte om jag kommer känna samma sak imorron, eller om en vecka, eller om en månad.

Men just precis nu, så känns det faktiskt bra, saknaden o sorgen är lika stor. och smärtan också men jag mår på nåt konstigt sätt ganska bra idag.

får nästan skuldkänslor för att jag mår så bra.

för vad har jag för rätt att må bra när Charlie inte gjorde det.

och vad har jag för rätt att må bra när jag vet att han aldrig kommer tillbaka till mig/oss.

Ja du ja vet inte, kanske ja inte har någon rätt att må bra egentligen.

Men aah..

ha de fint/kramar


Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards