Alla inlägg den 20 september 2008

Av Sofie - 20 september 2008 16:32

woopa nu e de lördag igen :) me like <3

yaa men nu är ja lite förvirrad, haha.

farbror martin o emil kommer hit sen..

och efter de är ja helt oense med mig själv om va ja ska göra :S

föör antingen sticker ja till eemil :) <3

eller så sticker ja till ängelholm på fest med Erika :)

eller så sticker ja till halmstad o festar med festfolket :)

ehm.. ja vet verkligen inte vad ja vill göra idag :S

chocka mig mer liksom, lördag brukar vara självklara.

men aah, har inte träffat Emil på länge känns de som så saknar ju han,

sen erika är grymt kul och halmstad är också grymt kul.

ajja, får se hur ja gör :)

blir säkert skit bra när ja väl bestämt mig, lördagar är ju liksom miiina dagar :D haha!

igår gjorde ja inte så mkt, va iväg o flumma en runda ;D sen vart hem ljuva hem typ o bara sooova :)

fan va ja behövde sova ut kändes de som, gick ändå o la mig hyfsat tidigt igår jämfört med vanliga fall, men kan bero på att ja bara hade sovit 1 timme på 48 timmar xD trött som ett jävla as va ja..

vaknade imorse av att farbror martin kom in på mitt rum, shiet va rädd ja blev innan ja såg att de va han..haha...

jao, satt o drack kaffe o snackade lite skit med han, medans casper, emil och matilda härjade hej vilt :P näe dom va rätt lugna, sprang o jaga varandra en runda, annars satt dom bara vid ps:et...

yeaa, näe nu ska ja hoppa in i das dusch o snygga till mej inför kvällens ja vad de nu blir :D

puss o kram* kärlek till den bästa :) <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards