Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Sofie - 27 maj 2009 19:21

var vi graven idag...jag kände sån ilska idag när jag var där, för livet är fan inte rättvist!!!! :@ jag vill ha tillbaka min lillebror nu!! jag vill inte vara utan honom, får panik o ångesten bara växer.. jag fattar det inte, jag kan inte få in i mitt huvud att min lillebror inte finns mer..

jag var tvungen att ringa hans mobil, för att upptäcka att den var avstängd.. jag fick bara en sån sjuktanke att "alla bara ljuger, det är inte sant, han finns fortfarande"

shit alltså..ja kan inte beskriva det jag känner just nu..

jag längtar hela tiden efter att han ska komma körande, slänga upp dörren o skrika "HALLÅ", sparka av sig skorna, hänga jackan och komma o krama om oss igen.. jag väntar på att han ska komma och torka bort mina tårar och tala om för mig att det bara var ett dåligt skämt, eller en mardröm eller vad som helst.

ja, hela tiden bara väntar jag, väntar väntar väntar på att få höra ifrån honom, samtidigt som jag vet att jag aldrig mer kommer få göra det.

men jag kan inte få in det där "aldrig mer" i mitt huvud, jag klarar inte av det..vill inte ens försöka att tänka så för det gör så jävla ont!


Charlie, jag saknar dig!



Av Sofie - 27 maj 2009 10:47

hade ställt klockan på halv 11 idag för att inte sova föööör länge, men vaknade av mig själv vid 10 tiden :) duktigt! ;) hahaha

Oooh nu väntar jag på att kaffet ska bli klart och sen blir de duschen o göra mig iordning sen till banken o betala in hyran o grejer o sen handla lite!

sooolen skiner o vi hoppas på en braa dag idag!


pratade med älsklingen nyss också, som jag saknar min lilla plutt :) <3


pusskram

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards