Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Sofie - 12 maj 2009 11:27

jaha, va händer idag då?

hm älsklingen är inne i stan nu o fixar lite grejer, flyttlådor & sånt..

Ja ska duscha nu tänkte jag & sen ska vi väl packa hans grejer & lite sånt i guess!

mmh..hoppas de blir riktigt varmt idag, ser rätt lovande ut iallafall, solen skiner :D & det verkade inte allt för kallt när jag va ute på balkongen ialf!

Känns som att jag egentligen inte har något att skriva idag!


Drömde om Charlie inatt, när jag vaknar efter en dröm med honom är jag både lycklig och extremt ledsen typ.

Lycklig för att det i drömmen känns så verkligt, precis som att jag verkligen träffade honom liksom och det kändes ju så verkligt när man kramade om honom och så..sen blir jag så ledsen för när jag vaknar inser jag att det bara är en dröm och att inget av det där hände i verkligheten och det kommer inte heller kunna hända igen, jag kan inte krama om honom, kan inte umgås med honom, kan inte prata med honom.

Jag önskar att allt var som förr, när man bara kunde ringa honom när som helst, han var aldrig längre bort än ett telefonsamtal..nu är han så oändligt långt bort & det känns så hemskt att tänka att han inte finns mer.. Försöker istället tänka att han är bortrest, han kommer snart hem, det får mig att orka, att inte bryta samma, han kommer snart hem!

Jag kan inte beskriva för er hur ont det gör inom mig när jag kommer på mig själv med att inte ha tänkt på honom på en stund, för hur kan jag låta bli att tänka på honom? Men jag vet nu att det är mitt sätt att skydda mig själv, försöker jag att inte tänka på honom så gör det inte lika ont, men så borde det inte vara, jag borde kunna tänka på honom och glädjas osv.. Men just nu går det inte, det gör bara ont liksom..

Nu när jag var hemma förra veckan och såg alla korten och grejerna jag har från Charlie på rummet fick jag panik.. ett tag tänkte jag nästan ta bort alltihopa för att slippa se det, slippa bli påmind om vad som har hänt, men samtidigt vill jag ha det där, det är ju allt jag har kvar från honom och det vill jag inte plocka ner o stoppa undan, det vill jag ju egentligen ha framme så jag liksom vet att det finns där! <3


ajja, nu ska jag röka & sen blire duschen..


pusskram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards