Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Sofie - 23 maj 2009 09:23

jag har tagit för vana nu att vakna tidigt, så vaknade kvart i nio idag :O på en lööördag :( fifan!

äh, men de är rätt skönt o komma upp i tid faktiskt, nu väntar jag bara på att mamma o dom ska vakna så att jag kan göra kaffe utan att väcka dom!

Idag kommer älsklingen hit :) åwh som jag saknar honom, vill bara kraaaaaaama han så mycket! <3

Och imorron kommer lilla Matilda hem :) va ett tag sen jag träffade henne också eller ja en vecka plus en helg sedan.. sen måste jag höra med casper om han inte vill komma hit någon dag också, var så längesen ja träffa han också tycker jag.

Har haft så mycket att göra i halmstad på senaste så har inte träffat dom så mycket ju :/ saaaaknar mina småsyskon ju!

Fredrik fyllde 23 i tisdags, ville åkt o grattat honom, men dom skulle fira ute hos pappa o han pratar ju fortfarande inte med mig så jag vet inte..

Han ska förresten till norge nu en vecka fick jag reda på, inte ens det har han berättat för mig..


ajja, näe nu ska ja ner o fixa kaffe, uppdaterar garanterat senare!


pusskram och ha en bra dag :) <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards