Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Sofie - 7 maj 2009 09:35

när min längtan inte finner en plats att vila på..

när jag aldrig nånsin känner ro..

vet inte vart jag ska vända mig, var jag ska lufta mina tankar..

Jag är full av dom, av alla tankar o känslor, men är så rädd för att dela med mej av dom.. är så rädd för att lämna ut min själ.. visa för någon annan allt det mörka som finns inom mig..för inom mig är det aldrig nånsin dag, där bor bara nätter o det börjar bli ganska tomt..tack till alla er som lyser åt mig!

Charlie, du är så saknad, du anar inte! <3

Av Sofie - 7 maj 2009 09:28

Yes då har man nyss vaknat, min sööta älskling ringde o väckte mej :)

sitter o dricker tee o ska snart hoppa in i duschen,

sen blire plocka ihop lite grejer o sen möte nere i båstad vid 1 och

sen åker jag till älsklingen igen :D wiiihoooo...som jag läängtar tills jag är hos han igen :) <3


igår hände inte precis mycket, var hemma från jobbet, vart sjuk :/

mådde dock bättre senare på eftermiddagen :)

såå tvättade lite o så igår..väääldigt roligt...eller inte :)


Har nog egentligen inget intressant alls att berätta för er :P


Vi fortsätter kolla efter gravsten till älskade Charlie,

vi kanske har hittat en nu, eller ja mamma har hittat en hon tycker om iallafall, ska diskuteras lite till först!

Jag menar en gravsten är inte något som man plötsligt bytar ut, utan den ska jag stå vid graven väldigt länge så det gäller att veta precis vilken man vill ha så man inte ångrar sitt val senare!


längtar tills jag och älsklingen flyttar ihop nu den 1 juni, ska bli så himla myysigt :) <3


tänker att jag väldigt snart måste åka ner och hälsa på frida, saknar henne så otroligt mycket, har inte träffats sen Charlies årsdag nu ju :/

vi umgicks så gott som varenda dag förut, vet inte riktigt vad som hänt...

Vi har andra saker för oss helt enkelt, men det får vi ta tag i, hon har ju snart sommarlov också, då blire enklare att umgås också..fast vi ska ju jobba båda två i sommar så vi får väl se..men ses det ska vi iallafall! :)


Näe nu ger jag upp för denna gången, skriver kanske mer senare idag :P


puss o kram o ha en bra dag*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards