Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Sofie - 21 maj 2009 15:59

Dina riktiga vänner är inte dom du umgås med dagligen, utan dom du vet att du alltid kan höra av dig till om det skulle vara något, dom du vet alltid ställer upp..Dom som alltid finns där, även om dom kanske inte syns!


Det finns så många ytliga vänner, vi har såna allihopa..

Om ni tänker efter ordentligt, hur många av era vänner skulle ni berätta allt för, jag menar exakt allt? Hur många av era vänner kan ni lita på till 110%?

Hur många av era vänner vet ni ställer upp och finns där no mather what?


Jag antar att nu när ni tänkt efter ser ni själva att dom vännerna är få

och det är dom vännerna ni ska vara rädda om, dom vännerna ni ska ta tillvara på och aldrig släppa taget om..Jag gjorde en gång misstaget att släppa taget om en sån vän, men som tur är fann vi tillbaka till varandra, utan henne vid min sida hade mycket varit väldigt mycket jobbigare än vad det är!

 Och jag är riktigt riktigt tacksam för att jag har henne<3


Tänker tillbaka på en massa andra vänner också och har kommit på att vi splittrats så himla mycket, vi var ett riktigt stort, härligt "gäng" som alltid umgick förr; festade, slappade, drällde rundor.. Nu har folk inte tid längre,

en del jobbar, andra pluggar, en del hänger bara med pojk/flickvän och en del har t.o.m skaffat sig en liten familj nu.

Jag tänker nog att vi kanske inte var så bra vänner ändå, för hade vi varit det, jag menar vänner på riktigt riktigt, då hade vi ju umgåtts nu också fast att det kommit in massa andra människor i våra liv..

Vi hade ju funnits där för varandra ändå och stöttat varandra osv..

I guess att vi alla blivit tofflar eller nåt haha

Men ibland saknar man dom tiderna som fan,

som typ när vi var på stranden i båstad o tände brasor o drack o bara umgicks, det var ju as mysigt :) såna stunder saknar man..


Men o andra sidan finns det så mycket här i livet som förändrats o försvunnit osv som man saknar och vill ha tillbaka..

Så aah.. vet inte kom bara att tänka på detta just nu haha


ha en bra dag alla


pusskram<3

Av Sofie - 21 maj 2009 11:22

sitter o lyssnar på takida :) nöjd är jag för det bara för att älsklingen klagar över den musiken, men i like it ! :) tihioow


ska greja lite på rummet se om jag kan få in älsklingens grejer i garderoberna här o så, just nu är det bara en smalgång igenom mina båda rum så att man kommer fram till sängen xD haha!

 men först ska ja gå ner o dricka kaffe, ta en cigg och snacka lite skit med mamma.!


Helgen blir de nog till Lina tror jag, vi pratade om att grilla o så :) myyys!

fast hoppas att vi kan få tag på en annan madrass för den hon har är så jävla hård hahaha, det kändes som att ligga på golvet typ, vilket vi inprincip gjorde också :P haha! men men det löser sig, det är värt det om inte annat ialf, Lina är en bra tjej, rolig att umgås med, ja gillar henne! <3


yuppie yuppie dodo laaalaa..nä skriver mer senare i guess :)


pusskram <3

Av Sofie - 21 maj 2009 04:25

Jag med nykomlingen i familjen, Isak <3

Av Sofie - 21 maj 2009 04:24

Kärlek<3



Av Sofie - 21 maj 2009 04:06

igår vaknade jag jämte älsklingen (finaste känslan som finns) jag bara njöt av att ligga o titta på honom ett tag medans han sov så gott :) sen vart jag o mamma o handlade lite o sen åkte vi till Charlie o tände ljus o upp till mormor o morfar o hämtade rabarber till en paj :)


Sen blev det hem o fixa lite o så, sen åkte älsklingen till halmstad för att fixa lite grejer o så..

Hände egentligen rätt mycket igår men har varken ork eller lust att skriva ner allt här..

Fick en panikångestattack också efter att älsklingen hade åkt så stängde av mobilen o bara gick tills det hade lugnat sig lite grann, visste inte vart jag skulle ta vägen riktigt så jag bara gick ut i en liten "skog" eller vad man ska kalla det som ligger här o ställde mig o bara skrek..låter sjukt men ja behövde bara få ur mig det liksom.. när de kändes bättre gick ja hem o sen kom mamma o vi började fixa med maten...


drack lite martini o bara snackade, vi kom fram till att jag idag gjort allt jag inte borde göra med tanke på magkatarren (drack alkohol, massa kaffe, rökte o sen ganska kryddad mat på det yummie sa nog magen alltså)!

fii va ja har haft ont hela kvällen o nu halva natten typ, skit jobbigt äre..men men får hoppas att det går över snart iallafall, för pallar inte!


Imorron då eller ja idag? hm vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, om inte älsklingen kommer hit så vi fixar lite o så, så drar jag nog in till ängelholm en sväng tror ja..hälsar på lite vänner o sånt! :)


äsch nu ska ja sova i think, är så sjukt trött så det finns inte alltså :O

men men..godnatt på er, uppdaterar här imorron om det händer nåt skoj :)


pusskram*


Charlie, du är i mina tankar hela tiden, älskar dig<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards