Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sofie - 4 maj 2009 18:15

sitter i båstad nu, åkte från älsklingen idag för ska jobba imorron o på onsdag!

skulle tydligen egentligen ha jobbat idag med, men det hade blivit lite missförstånd så det blev inte så.

awwh, jag saknar fan redan min älskling & har bara varit utan honom ett par timmar, deeeet är sjukt alltså! han är min drog :) <3


jag skulle kunna skriva här i timmar om hur mycket jag älskar honom och hur mycket jag uppskattar honom & att ha honom i mitt liv osv..

fast jag tror inte att de är nåt man tjattar om i en blogg haha men ialf ja skulle bara vilja typ skrika ut så hela världen hör hur rätt han är för mig och hur fin jag tycker han är alltså!

För jag har verkligen världens bästa pojkvän! så äre bara :) 

en maaaassa kärlek till honom <3


När mamma hade hämtat mig inne i stan åkte vi upp till mormor & moffar en runda, satt & drack kaffe & snackade lite & så bara, hade inte träffat dom på räätt länge så det var kul :)

Moffar ser lika trött & hängig ut fortfarande, men vi håller tummarna & hoppas på att han ska bli piggare & bättre snart! stackarn :( <3

 & mormor ser lika pigg o glad ut som alltid! <3


näe, nu ska ja gå & ta ett bloss & sen fixa lite kaffe (A)


Föresten, jag & mamma snackade om Charlies gravsten idag, ska ringa pappa & säga att nu får vi ta tag i det här, så vi har fått hem en massa broshyrer nu så nu får han komma hit & kolla i dom med oss så vi kan komma överrens om en sten tillsammans & vill han inte det får vi ordna det själva! Pengar & så till den finns iallafall så nu är det upp till honom om han vill vara med eller inte! Kan låta taskigt men jag & mamma har verkligen försökt & vi har tjatat & tjatat, tillslut tar orken slut hos oss också & det är verkligen på tiden att Charlie får en sten nu! han är värd det! <3<3<3


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards