Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Sofie - 19 maj 2009 08:52

"En del går obemärkt förbi medans andra tar sig själv förgivna"

Du tog dig själv förgivet Charlie, du såg inte hur värdefull du var!

Om du bara såg hur mycket du betyder och betydde för så många.

Om du bara visste hur mångas liv du raserade genom att försvinna ur dom,

då hade du också insett att livet hade mer att ge dig, då hade du inte velat försvinna från oss för du var inte en sån person som ville ge andra smärta!

Du är så saknad, du anar inte! massa kärlek till dig Charlie<3<3


---------------------------------------------------------------------------


Har inte skrivit här på ett tag, har inte haft tillgång till internet!

I fredags tömde vi Legendens lägenhet och städa o sånt där,

sen körde vi hem alla grejer till mig där dom får va tills vi hittar en annan lägenhet, den vi får nu den 1juni är ju redan möblerad så där går grejerna knappast in :O hähä!

Men aah..och sen stack vi hem till Lina för hon skulle till göteborg med primman så hon var snäll o lånade ut sin lägenhet till oss :)

sen va vi hos henne hela helgen tills igår med henne och hennes nye kille Jespor, trevlig kille hon hittat tycker jag :) och de förtjänar hon! <3

och nu sitter vi hemma hos mamma och jag tror att jag fått magkatarr, har sjukt ont och det känns liksom som en hand som kramar om hela magen på mig och sen går det uppåt på nåt vis, kan inte riktigt förklara det på nåt bättre sätt, men aaaj säger jag bara!


Näe, nu ska jag göra mamma sällskap med en cigg!

hare fint alla som läser puss o kram*

Av Sofie - 19 maj 2009 00:32

rösta på legendens barndomskompis en mycket duktig kille!


klicka här!

där har ni direkt länken resten fattar ni !!!!!!!!! FIXA DET det tar er 30 sek!!!

Han ska med. superskicklig kille som alltid står upp för sina vänner!!!!

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards