Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sofie - 2 maj 2009 22:08

har blivit frågad minst tusen gånger nu om jag inte heter emelie o varför jag kallar mig för sofie!

sååå istället för o säga det här tusen gånger så skriver ja det här istället!

Jag har hetat sofie hela tiden..eller ja -emelie ida sofie nilsson-

och har nu bara valt att använda sofie som tilltals namn istället för emelie.

detta finns de många orsaker till, att bli lite mer anonym bl.a och att ja helt enkelt föredrar Sofie!

tycker inte jag behöver förklara mej för folk om varför jag valt att nu kalla mig så istället.


sen har min facebook krånglat nu också, vet inte vad det är för fel på den men kommer inte in på den o har typ inte gjort det på hela dagen så nu har jag gjort en ny, så ni kan lägga till mej som vän där igen, det är bara söka på: sofie-nilsson@live.se

så hittar ni mig där..det är inte lönt att lägga till den mejl adressen på msn etc, för den används bara till facebook ändå, så det är bara bortkastad tid!

ni ser kanske också att jag tagit bort min msn härifrån detta för att jag blev addad av en massa folk jag inte ens känner vilket störde mig en del, msn är till för att prata med sina vänner inte med en massa folk man inte känner ialf enligt mej!


ajja, ni får ha det så bra!


puss o kram*


Av Sofie - 2 maj 2009 15:03

mmhm..känns som att dagarna bara typ springer iväg eller nåt sånt..känns fan redan som sommar också ju :O

igår firade ja o älsklingen ett halvår tillsammans :D <3

vi drog o träffade padde o pia o käkade o drack ett par öl..var trevligt!

sen stack vi hem o bara hade myyyyysigt :)


och nu är älsklingen påväg till jönköping :( åkte för en timme sen ungefär o ja saknar honom redan :O :( meeen han kommer hem igen imorron ialf :D

såå nu tänkte ja ta ett bad o dricka lite vin o sen sola lite :)

får ju hitta på nåt när inte älsklingen är hemma, han tyckte ja skulle ta hit nån men ja pallar fan inte umgås med nån idag haha.. inte illa menat mot mina vänner men ja pallar bara inte :P


såå nää, ok, men aah nu orkar inte skriva mer!


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards