Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sofie - 5 maj 2009 14:08

ehm gick bra idag på jobbet hon babbelsaken var något tystlåten idag så dagen har vart helt okej, fast just nu känner ja mig baaoota trött :/ men de går la över om en stund i think!

sitter o dricker massa kaffe nu så de borde hjälpa :D

aoowiie, har ingen aning om vad ja ska göra idag.. alltså det är sjukt vad jag längtar till älsklingen nu alltså!

klart jag tycker det är kul att va hemma o träffa mamma o dom, men shiiit som jag saknar honom alltså :O de är inte kloookt juee!


yepp yepp, imorn fyller kusin My år =) om jag inte minns helt fel så blir hon 27 i år eller kanske 28?! :S ehm har inte så bra koll på de där.. men de borde nog va 27 om ja tänker efter hahahaha..ajja de löser sig ;)

 har btw fortfarande bara sett bilder på hennes son Isak, såå hoppas på att få träffa det lilla hjärtat snart innan han blir föör stoor liksom :D

hahahaha mamma o mormor berättade att tindra (my´s dotter) är heelt typ fasinerad (stavningen!?) i sin nya lillebror och det är verkligen HENNES för ingen annan får typ röra honom haha och hon ska typ göra allt, skriker han på nätterna springer hon upp ur sin säng osv.. och det ska tilläggas att lilla damen bara är sisådär 2-3år :D såå My stackarn har det inte allt för lätt, men det är ju iallafall tur att det är så, så att inte Tindra är svartsjuk eller något på Isak nu när han får lite mer uppmärksamhet och så!

Syskonkärlek är bland det vackraste som finns <3


Häpp häpp nu ska ja gå ut o förgifta mina lungor :)


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards