Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Sofie - 24 februari 2009 18:22

Du är anledningen till att jag inte rasar samman

Tack för att du alltid finns här,

för att du alltid lyssnar o försöker förstå.

Tack för att du älskar mig o tack för alla vackra ord.


Du är anledningen till att jag är kvar här idag

Tack för att du fångar mig när jag faller,

tvingar mig att resa mig igen.

Tack för att du alltid sträcker ut en hand,

 beredd att fatta min om jag behöver.


Du är anledning till att jag kan le igen

Tack för att du får mig att skratta,

för att du fortsätter skämta o tvingar fram ett leende.

Tack för att du ger mig komplimanger,

som värmer inombords o får mig att känna mig vacker.


Du är anledning till att jag fortsätter kämpa

Tack för att du inte låter mig ge upp,

för att du pushar mig o eggar mig att fortsätta.

Tack för att du håller om mig,

när mitt liv förvandlas från ljust till mörkt.


Förstår du nu att jag älskar dig?

Av Sofie - 24 februari 2009 18:03

jobba imorron, uscha de betyder att ja blir tvungen att gå upp vid 5 för börjar vid 6 :/ iiie hatar tidiga morgnar :O !!!!!!

Ooh sen blire ams på eftermiddagen..

Denna dagen har varit hur seg som helst, kunde knappt sova inatt så vaknade skit sent, vilket resulterar i att hela dagen är förstörd o jag är aaas trött o kanske något grinig haha.

jaja, eftersom det inte hänt nåt idag har jag absolut inget vettigt att skriva!

----------------------------------------------------------------


Älskling!


Om du såg dig själv ur mina ögon

skulle du se hur betydelsefull o älskad du är,

du skulle se hur vacker o speciell du är,

att du är den som har den största delen i mitt hjärta.


Jag trodde inte att kärlek som den jag känner för dig var möjlig,

för hur kan man älska en människa mer än själva livet?

Hur kan prioritera en person före allt annat här i livet?


Du liksom lyser upp hela mitt liv,

du får mig att kunna skratt igen,

att kunna känna lycka igen.

DU får mig att känna mig älskad.


Jag har ofta tvivlat på livet,

men aldrig på oss.

Och nu när du är mitt liv,

finns det heller inga tvivel kvar.

Jag vill leva,

leva vårat liv, 

tillsammans,

du o jag!


Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards