Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Sofie - 8 februari 2009 15:18

Såå nu var helgen över eller ja snart ialf..

Halva helgen spenderades med älskling, resten har ja bara umgåtts med min syskon..

Imorron äre massa samtal som ska ringas, ungdomsmottagningen, läkaren osv..

Missade tiden hos min läkare förra veckan..DUKTIGT Emelie, duktigt!


Oooh vi är bjudna på barndop :D Hos bästaste vännen Carro,

hennes lilla Amanda ska döpas :) ååh ser framemot det,

älskar redan lilla Amanda fast att ja knappt träffat henne hehe.

Men hon är Carros lilla flicka ju, då kan man inte annat än älska henne, jag lovar jag har aldrig sett en så söt bebis förut helt otroligt söt är hon!


Happ happ, dags att gå till psykologen igen på tisdag, kuligt kuligt..eller inte, men det sägs att det är värt det i slutändan och hon ja pratar med verkar helt OK faktiskt.


fiiii va ja saknar min älskling nu :( läääängtar tills vi kan flytta ihop, så vi kan va tsm alltid :) love love love<3


Ehm idag har mamma o martin nån slags "göra iordning huset dag" mamma städar,martin o en vän till han bygger rummet i källaren och Lena målar trappan..

hum vad gör ja då? Sitter här ;D haha

fast ska nog snart gå o plocka iordning på mitt rum..ska göra massa mys där inne tror ja :) just because i have nothing else to do :P


pussss o kraaam o nyp i stjärten på älsk ;D <3



Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards