Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Sofie - 19 februari 2009 14:59

sitter hemma o lyssnar på mina små syskon som är oerhört rastlösa :P

haha..roliga dom kan va, men något trött i huvudet blir man!

wiiie wiiie måste berätta föresten :D jag vann skyttet i damklassen :D

Såå nästa år blire stående skytte för min del, hoppas de går lika bra ;D

men klaaart de gör, är man bäst så är man ;)

och ikväll blire klubbmästerskap, i hope it will go well :D


nee nee, nu ska ja strax hoppa in i duschen o hoppas på att ja blir lite piggare, sov kaaasst inatt.


puss på det*

Av Sofie - 19 februari 2009 02:45

idag är en jobbig dag..eller ja natt ska ja väl säga kanske.

vet inte varför, men tankarna har satt igång igen.

 hörde en låt innan på radion, vet inte va den heter..

men börja gråta direkt, de är sjukt jobbigt när man väl börjar tänka, för de är så svårt att sluta igen då.

jag saknar han så fruktansvärt mycket nu och jag kan t.o.m inne i huvudet höra hans röst o hans underbara skratt, det är som musik, men det skär i hjärtat..

 --------


Jag förstår inte, när jag ser på mig själv i speglen ser jag inte alls samma person som du säger att du ser i mig.

Jag förstår inte hur du kan säga att jag är vacker?

När det ända jag ser är en trasig person, med tårar längs kinderna.

Ögon tomma av alla frågor utan svar, ett ansikte förvridet av sorg.

Jag ser ett hjärta som gått i tusen bitar.

En flicka som mist sitt leende o sitt skratt.

Jag ser en flicka som förut glänste, kunde lysa upp ett helt rum,

men som nu endast skänker skuggor var än hon sätter sin fot.

Hon log alltid så vackert, men jag undrar var tog leendet vägen?

Hon ser så tom ut, så rädd, förvirrad och vilsen ut.

Kommer hon nånsin hitta tillbaka?

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards