Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Sofie - 10 februari 2009 13:55

Oj oj oj....redan tisdag IGEN, haha, känns som de är tisdag alltid tycker ja :P

Nej kanske inte egentligen, men men..

Oooohlalaaaa idag ska ja åka till älsklingen miin :D <3

sooom ja längtar tills ja e hos han, saknar honom varenda minut ja är ifrån honom! Det är helt fantastiskt hur bra han får mig att må :)


Skulle ju vart på öppenpsyk idag, men hon ringde o lämnade återbud, hade tydligen blivit sjuk..inte mej nåt emot, då slipper ja och kan lägga min tid på nåt annat ist..det är ju inte direkt så att jag inte vill gå till psykologen, men vissa dagar mår man bra och då vill man inte fördärva dom genom att gå dit o dra upp en massa känslor o så..

Sen andra dagar är det hur skönt som helst att komma dit o lufta tankarna,

det är liksom skönt att veta att det vi pratar om stannar i det rummet liksom och eftersom hon och jag inte har nån personliganknytning till varandra kan jag säga precis vad jag vill och behöver inte tänka mej för innan jag pratar..


Näpp näpp, nu ska jag hoppa in i duschen oooh bli snygg tills ja ska till älsk :D


pusssssssss o kraaaaaam!

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards