Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Sofie - 18 oktober 2008 13:47

jahapp blev väckte halv 9 imorse, en lööördag!!!???!!!!

fiifaan, jag gick ner o drack kaffe sen somnade jag igeen :D

och vaknade typ nyss (A)

heela huset va tomt när jag kom upp :(

meeh min farbror ringde så Måårtin och Emil kommer hit en sväng o roar mig.

Det är lika kul varenda gång!

Tycker om när dom är här, kanske för vi inte träffas så himla ofta längre.

Men iaf det är kul o få uppdateringar om vad som händer i deras liv.

Och Emil min enda kusin på pappas sida är så himla goo, hans humor

är för jäkla bra måste ja säga.

Han får mig alltid att skratta o bli något gladare!

Älskar honom<3


aboooew..ikväll blir festa satan, ska på förfest hos min namnfrände Emelie :) sen bär det av till solbacken och rockabilly fest.

Okej okej rockabilly är la inte riktigt min stil men festen där är så jävla kul,

det är egentligen inte såå mkt rockabilly över den..

 Jag menar musiken är ju men dom spelar även lite annat och sen är ju bilarna också såna gamla "raggar"bilar, men dom är faktiskt riktigt läckra en del av dom :)

Såå jag ser fram emot en riktigt trevlig kväll med bästa sällskapet.

awwie föresten jag hade världens vackraste dröm inatt assså, shit,

jag drömde att alla var tillbaka!

Jag drömde att Pierre levde, att Charlie levde och att Eddie aldrig hade gjort det han har gjort.

omg säger jag bara gud vad jag önskar att mitt liv var som i drömmen.

Jag saknar dom så fucking mkt alltså!

förstår inte hur ett liv bara kan rasa samman så som mitt har gjort.

Dt har liksom gått sakta med säkert nerför sen jag var 13år.

Och jag vet att jag inte ska klaga över det för jag har så mycket kvar som är av värde. Men dock Charlie var det i mitt liv som var av mest värde och det kan ingen någonsin ändra på och mitt liv kommer aldrig någonsin bli bra utan honom.

Att en gång förlora det man älskar högst gör att man aldrig mer kan riktigt älska, inte på dt sättet iaf.

Jag kommer aldrig mer kunna älska så rent o ärligt som jag älskade Charlie.

Med det menar jag absolut inte att jag inte älskar dom jag har i mitt liv nu.

Men ja man kan älska och älska, dt finns en massa skillnader liksom och jag orkar inte förklara dom just nu, men kan göra det en annan dag!

Jag vill iallafall aldrig mer ge någon av en sån kärlek för jag vill aldrig mer förlora någon så som jag förlorat Charlie och ända sättet att undvika det på de är att aldrig mer älska en människa på det sättet!

jaja, nu ska ja inte skriva mer för nu börjar dt bara bli jobbigt!

ha en bra lördag allihopa och kram på er*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards