Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sofie - 13 oktober 2008 21:49

Jag har insett en hel del grejer idag..

Man får må dåligt, man får hata sitt liv, man får önska att man inte fanns.

Men samtidigt är det väldigt väldigt viktigt att veta att man får le, man får vara glad, man får ha lyckliga dagar.

Man ska inte ha skuldkänslor för att man någon dag då o då mår bra och känner att man faktiskt lever ett ganska bra liv.

Man får lov att känna allt det där även om Charlie inte längre finns.

Visst det är väldigt svårt, svårt att ens erkänna för mig själv att jag har stunder då jag mår ganska bra och känner att livet är hyfsat.

Men det är så det finns faktiskt stunder då och då, där jag känner att livet trotts allt är värt att leva.

Vissa stunder är ingenting värt något överhuvudtaget och  man önskar bara att man kunde slänga sig framför tåget typ.

Men andra stunder då känns det som att man har precis allt, nån stund ibland då känns det precis som att man trotts allt är ganska lycklig.

För jag är ju egentligen väldigt lyckligt lottad.

Jag hade världens finaste, underbaraste lillebror och det är jag lycklig för även om jag inte fick behålla han så länge så fick jag iallafall 18 sjukt fina år med honom!

Och sen har jag ju mina andra underbara småsyskon Casper och Matilda, där är jag också väldigt lyckligt lottad, för dom är verkligen hur fina som helst och jag älskar dom så högt.

Jag är lyckligt lottad med världens underbaraste pappa som gör allt för mig.

Jag är lyckligt lottad med världens underbaraste mamma som jag tyvärr oftast låter allt gå ut över, men hon finns ändå alltid där för mig, precis som pappa!

Sen har jag lillan och fredrik mina bonus familjemedlemmar som jag också älskar väldigt mycket o utan dom skulle jag inte heller klara mig.

Hela min familj gör att ja känner mig lyckligt lottad, för dom gör allt dom kan för mig, ställer alltid upp för mig. Finns alltid där hur illa jag än beter mig när jag mår som värst.

Men med denna bloggen ville jag mer få fram till folk som förlorat någon att; man får vara glad, man får bli lycklig igen, man behöver inte vara ledsen o gråta 24timmar om dygnet.

Ge dig själv något du tycker om, gör något du vet att du mår bra av!

Du förtjänar det, du om någon efter allt du går igenom!

Man måste få må bra också!

kram på er alla*

Av Sofie - 13 oktober 2008 14:28

happ måndag igen då ju =/ faen ge mej helg :D

Lillan ringde och väckte mig imorse,

så åkte vi in till halmstad o besiktigade bilen, sen blev de till körskolan o skriva in mig.. så onsdag nästa vecka ska vi på den där kursen till övningskörningen :) sen kan ja sätta igång med teorin och sånt också :)

weei, teorin vet jag kommer gå skit bra, men körningen hahaha den har jag ingen kommentar om ännu!

jaaoo nu kommer de folk som ska glo på huset så får la skriva mer senare ist..

ha de bra puss o kram *

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards