Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Sofie - 4 oktober 2008 16:23

Jaaoo :D

då var kontraktet på huset skrivet :)

vi får tillgång till det så fort detta vi bor i nu blivit uthyrt.

Men vi får nykel redan nu så vi kan åka dit o måla och göra iordning där o så.

Så ska dit och måla i mina rum nån dag nu.

Mitt sovrum är helt roosa :D så det ska jag nog låta vara som det är.

Men vardagsrummet ska ja måla om i nån grön snygg färg tänkte jag.

Och köket i min del ska också målas om.

Vill ha nån brun/beige färg där hade jag tänkt mig,

men ska ta med lite färgprover o testa o se tänkte jag.

De kommer iallafall bli mega mysigt när jag e klar :)

sen måste jag iväg o köpa gardiner nån dag också, sovrums gardiner har jag :)

men till det som ska bli vardagsrum behöver jag nya..

Sen måste jag köpa en bokhylla också, den jag har är för liten liksom, fast kan nog ha den i sovrummet tror jag!

Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra vid balkongdörren, om jag ska ha någon slags gardin där eller bara en bambupersien, det kan ju också bli rätt snyggt liksom. ajja får se hur jag gör.

Tänkte att Ida mitt lilla sääx ska få hjälpa mig lite (A) höhö!

Hon är bra på sånt tycker jag :)

osså har hon bra smak liksom! :) <3

sen funderar jag på om jag ska ta bort heltäckningsmattan i det som blir mitt vardagsrum och få fram trägolvet eller om jag ska låta den ligga kvar?! :S vet inte alls ännu.

sen vill jag ha en annan soffa också, men det får nog vänta det.

får ha den jag har så länge sen har jag ju fåtöljer också :)

ooh big plans tihi :) mitt huvud går på högvarv nu, planerar, planerar, planerar.. men det är skönt att ha nåt annat att lägga tankarna på liksom! :)

hoppas nu på att detta blir uthyrt så fort som möjligt så vi kan komma in i huset ordentligt! :) *längtar*

sen blir det inflyttningsfest med fylle o bastande :P

just ja kusin emil o farbror martin vart här en snabb runda idag o drack en kopp kaffe o snackade lite skit. =)

vart trevligt, längesen man träffade dom, eller ja 2 veckor sen iaf :D

kram på er*


Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards