Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Sofie - 8 oktober 2008 22:03

Nu får ni faan önska mig lycka till :D

Börjar tävla i skyttet igen imorron :D

Ååååh ska bli skit kuwl, fan va jag saknat det alltså.

Gick på skyttet för ca 7 år sen också och då va faktiskt utan att skryta riktigt riktigt duktig på de :)

såå jag hoppas att jag är lika duktig nu, hade ju känts lite halvkasst om man börjar tävla nu osså är man inte alls lika duktig längre.

Imorron är de bara inom klubben, men funderar seriöst på att gå med i hallandsserien om det går bra imorron för då får ja komma ut och tävla mot andra klubbar också och det är bland de roligaste som finns faktiskt :)

Träffa massa nya människor med samma intresse som en själv liksom.

wiiee..japp japp jag skulle bara berätta..

och btw vi flyttar nog redan nu i månadsskiftet :D :D

puss o kjaaaam*

Av Sofie - 8 oktober 2008 10:19

shoo typ :P

hm har vart i skolan idag, tycker det är väldigt givande att sitta en hel timme och lära invandrare svenska :@

gaah, jag blir sur... jag går också där för att lära mig något, det är inte meningen att jag ska sitta där och lära dom svenska!!!!!!!!!!

Hur fan ska jag kunna lära mig nåt på det liksom??

Jaja fine, bara jag får mitt betyg så, men tycker iaf ändå att det är helt off the road liksom!

Yeeey sen ska ja börja jobba lite också :)

lite timmar då o då uppe på Martins verkstad.. Woow, Emelie goes bilmekaniker :P neesh haha han hade aldrig vågat låta miiig skruva i nån av bilarna xD

Ska städa där lite o sånt bara.. kanske inte väärldens roligaste precis, men det är bättre än iiinget ju!

Jobbet med Tilda ligger ju på hög så länge för iom att Janet flyttat måste nu kommunen i laholm godkänna allting så det kan ta sin lilla tid, alla vet ju att kommunen inte jobbar i nåt hyper tempo precis :P

Jaja, de gör inget det är rätt skönt att va ledig också!

Vet inte ens om jag tänker gå tillbaka till jobbet sen när kommunen godkänt allt. vi får se hur de blir helt enkelt.

Är lite smått trött på att alltid ställe upp på henne och sen för det mesta bara få skit tillbaka.

yeeeey btw för rääkish kommer hem på permiss i helgen =) så sköönt, ska bli mega, hyper, fantastiskt att träffa henne igen :D <3

Och sen har ja nåt miiindre kul o berätta också.. =(

Pawo min käre bäjbis kompis, har hamnat i fängelse =( =( =(

Han låg ju i lumpen nu, så hade han och en kompis kört fulla och kompis låg på sjukhus nu och var ganska så skadad, men med pawo var allt bra.

förutom att han sitter häktad, för rattfylleri eller vad det var.

och med tanke på hur fucked up reglerna i polen verkligen är ibland, så kommer han få upp mot 1år ungefär =(

JÄFLA bajs säger jag bara =/ DU som sa du skulle komma hit o fira nyår för då hade permiss från den där jävla lumpen, du faktiskt t.o.m LOVADE!

Fattar inte hur du kan va så idiotisk o sätta dig bakom en ratt när du har druckit!!! undrar om du ens har nåt körkort kvar, för utan det blir de svårt för dig att ta dig hit alls din mupp! ska strypa dig nästa gång du kommer hit, just so you know it!

ehm det vart nåt mer jag skulle skriva har jag för mig  som ja tänkte på igår innan jag somnade, men jag har helt glömt bort det =/ fan jag är helt hundra på att det var nåt som jag tänkte; fan va fint det måste jag skriva upp.. aah men det är väl precis det man ska göra precis då när man tänker det för sen är de borta igen =/ ajja, nej nu ska jag upp till mormor och hjälpa henne med hästarna lite, var visst nån hage som inte var helt okej så vi måste kolla stängslena o sånt innan vi kan släppa dit hästarna.

men ha en bra dag allihopa!

puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards