Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Sofie - 25 mars 2009 19:42

Jag och mamma åkte upp till mormor för att vi 3 skulle åka till Charlie och tända ljus.

Först fikade vi lite för mormor hade precis bakat :D yuummie :P

aah o sen tog vi in hästarna o så, näär ska morfar inse att han börjar bli för gammal för detta?? :S

ajja men ialf sen åkte vi ut till graven, satte blommor o tände ett ljus, pratade lite osv..

Sen fick ja ideen att ja skulle åka utom till pappa när vi ändå var där och hämta laddaren till min kamera o ett par skor som ja ville använda nu till helgen som jag hade där ute..

Och faktiskt, pappa blev jätte glad över att se mig, han krama om mig sådär extra länge och sa att han älskade mig!

Det är 5 månader sen jag sist kramade min pappa och det är 3månader sen han sa något till mig överhuvudtaget!

så idag är en sån där happy dag, solen har lyst hela dagen o det känns som att allt bara har gått min väg idag! :)

 Kanske stämmer det att solen aldrig slocknar och att den bara går i moln ibland :)


meen nu saknar jag bara min älskling så otroligt mycket o hoppas ja kan åka till han typ på fredag :D


puss o kram*

Av Sofie - 25 mars 2009 12:44

mmhm..sol sol sol, känns som att våren är på gång alltså :D me like!

fy fan va ja har längtat efter att det skulle börja bli varmare och nu känns det ju verkligen som att det är påväg att bli det också! :)

Idag är en sån dag när allt känns lite lättare, kan ha med vädret att göra faktiskt..blir alltid lite gladare o piggare när de är fint väder =)


Var ju och sökte jobb i skoaffären igår, tyvärr var det redan upptaget..meen dom gillade mej så hon ska ringa mej när det behövs folk =)

Känns som att sommaren är halv räddad hehe..ska ju jobba på dagiset o sen i skoaffären om det behövs ju, så nu har man iallafall pengar att röra sig med i sommar! 


jaa annars har ja nog inga direkta planer för sommaren faktiskt,

skulle vilja åka nånstans med älsklingen, bara vi två och göra nåt.

Men får se hur de blir :) han har så mkt md musiken nu också ju, fast det är klart skivan o de ska ju va klart innan sommaren om ja inte minns fel, men han kommer nog ha att göra ändå misstänker jag! 

men men det är inte sommar än så det finns gott om tid för planering :)


just nu sitter ja ba o dricker en massa kaffe och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så ja får sällskap :D hehe..

hon slutar nog typ när som i think!

kan undra vad vi ska hitta på för nåt idag? är sugen på att göra nåt iallafall, men har inte riktigt kommit fram till vad ännu hehe.

får väl komma på nån skarpsint idee tills hon kommer hem ;) höhö!


nee, nu pallar ja inte skriva mer hahaha..uppdaterar kanske sen om ja kom på något skarpsint ;)



/E


Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards