Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Sofie - 31 mars 2009 19:55

har varit hos min underbara baby nu hela helgen :)

finns ingen som får mig att känna som du älskling,

det har varit heel mysigt!


i lördags hängde ja med han till studion när han skulle spela in med några som kom ner från linköping, vart rätt kul o se hur dom gör osv..

sen stack vi o käkade o sen gick vi hem o bara myste, kolla film o så :)


söndags, tog vi det mest lugnt, stack o käkade med annika o tjalle (treevligt) :) och sen hem typ, senare kom emelie, amanda o angelicka dit så satt vi och drack lite o bara umgicks typ, trevligt vart det :)


och igår stack vi till gc o spelade lite med hans bror..

han fick lära mig nåt "sagan om ringen" spel och "cs" självklart bara dog jag hela tiden :/ hahaha!

men men, det va mys o bara umgås iallafall! :)

sen stack vi hem o satt o glodde på film o så hela natten typ, hade massa mys bara :) ooooch somnade inte förän typ 8 imorse :P höhö!

men de vart det värt! :)


och idag sooov vi typ ba o sen vart ja tvungen o sticka hem för jag skulle passa syrran imorron trodde jag, när mamma o annelie skulle på fotografering  malmö, men det visade sig att jag också skulle med o fotograferas :)

ska bli skoj, en hel dag med mamma o lie och styling o grejer! :)

såå då blir man snyggare än vad man redan är ;) höhö!


nae nu orkar ja inte skriva en massa här hehe


jooo just det :D älsklingen frågade mig igår om jag inte kunde börja flytta upp till han redan nuu :) ååh det är klart jag vill, inget kan göra mig gladare, så börjar så smått att flytta upp där nu :) loooove till min kärlek!<3


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards