Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sofie - 12 mars 2009 15:58

Idag känns det som att man gått rätt in i en vägg och samtidigt som man gjorde det så *poff* kom där 3 väggar till och omslöt en.

Och plötsligt hittar man ingen dörr och vet inte hur man ska ta sig därifrån.


Jag är en lyckligt lottad tjej, men alla underbara människor omkring mig.

Men jag saknar dig lillebror så himla mkt, jag kan inte beskriva det, den saknaden som satt sig i mitt hjärta och som gnager på min själ.

Ibland så kanske människor runt omkring mig tror att jag inte älskar dom lika mycket som jag älskar dig eftersom jag så ofta pratar om dig och skriver om min saknad till dig.

Men det betyder inte att alla andra människor i mitt liv är mindre värda.

Det betyder bara att jag är lycklig för att jag har dom hos mig, men så otroligt ledsen för att jag inte fick behålla dig här hos oss!

 ------------------------------------------


Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards