Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Sofie - 17 mars 2009 23:07

Vi är bara bortglömda barn i en trasig värld.

Vi söker efter svar, utan att finna några.

Medans världen bara rasar samman framför oss.

Hur ska vi nånsin bli hela i en värld utav kaos?

I en värld som är förstörd?


Går den någonsin att laga?

Av Sofie - 17 mars 2009 17:03

har försökt o ringa dig, men du vill visst inte prata med mig alls..

känns  en hel del kan jag säga, men vad ska jag göra? jag kan inte tvinga dig att lyfta på luren direkt, mamma tycker att jag ska skriva ett brev till  dig istället och berätta precis hur jag känner och så..

men jag vet inte..vill inte få dig att må dåligt, kanske mår du bättre om du får slippa mig?

jag vet inte, jag vet bara att detta börjar bli otroligt jobbigt, flera månaders tystnad nu liksom..men det finns nog inget jag kan göra åt det..

jag får väl vänta o se..

ajja, synd du inte kommer vara med ikväll, detta var ju liksom vår grej det här med skyttet o så.

Men om du läser här nånting så kan jag säga att jag vann ialf pappa!

vann damklassen och klubbmästerskapen o allt..

kul? ja jag tyckte de innan, nu vet jag inte längre.. känns inte som samma sak längre..


puss o kram*

Av Sofie - 17 mars 2009 09:07

förra månaden hade jga 336 besökare här :) gott ju, kul att så många läser här :) man känner för att skriva oftare när man vet att det är folk som läser :D

har vart hos älskling i helgen ju :) myyyys<3

i fredags var vi hos jimi o yelis o käkade o drack lite vin o bara umgicks typ,

mysigt vart det ialf :)

sen i lördags gick vi med en kompis till han och tittade på fotbollen på b&b o drack ett par öl, sen blev det hem o slappa, han framför datan och jag somnade :P haha ovanligt, hos honom kan jag somna hur lätt som helst, precis när som typ, men hemma kan ja nästan aldrig somna :S tror de är för att hans närhet får mig att känna mig trygg osv..jag älskar honom och att ha honom vid min sida! <3

aah, sen senare på kvällen blev det hem till Madde och förfestade med henne o massa annat folk, som ja typ inte känner :P har träffat några av dom förut men inte spec mkt, trevligt folk ialf :)

Sen stack jag, älsklingen o uno in till stan o träffade hans manager och satt och drack och snackade lite inne på Harrys. riktigt trevligt det också!

och i söndags hm..tog vi det bara lugnt, jag blir ju fett bakis alltid så jag sov typ nästan hela dagen :P sen när jag väl vaknade till liv låg vi o tittade på film och bara myste, me like :) <3


sen nu är jag bara hemma...skulle jobbat idag, men blev inte så..

Senare idag eller ja ikväll, ska ja på prisutdelningen i skyttet, Ida min lilla mask ska ju också dit och fredrik såklart, ska bli kul att träffa dom vart ett tag sen nu :) <3

jadåå, ne nu ska jag gå o duscha tänkte ja!


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards