Alla inlägg under mars 2009

Av Sofie - 5 mars 2009 20:09

jag har blivit dålig på att blogga :/ hm..

men har varit hos älsklingen jätte mycket o då pallar man inte sitta o uppdatera er om vad som händer hela tiden :P hehe

jaja..vi har haft nårra hel myysiga dagar och jag kan inte säga annat än att jag är lycklig, han gör mig lycklig.

dock har jag varit lite halv depp idag, om de beror på att jag är aningens bakis eller nåt annat vet jag inte riktigt.

känner bara att tankarna är lite borta idag.

nee nu ska ja gå o röka oooch hoppas på att älsklingen kommer snart så vi kan myyyyyyysa, han är hos jimi en runda o snackar, och att snacka är han bra på så det läär väl ta sin lilla tid..haha! meeen älskar han lika mkt för det <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Sofie - 3 mars 2009 22:26

 Gör lite smygreklam för älsklingens nya låt!

Jätte bra är den sååå ni borde verkligen ladda ner den eller iallafall gå in på youtube länken o lyssna på den o lämna en liten kommentar :)



Legenden & Jimi Libra håller på att spela in ett album, men här är en gratis låt dom bjuder på!


www.znapmusic.com/legenden
på youtube med text: http://www.youtube.com/watch?v=aEtgk1k5ITc

Legenden & Jimi Libra - Levande död


Legenden:
Har du nån gång, sett den rätta natur /
begraven i mannen under äkta censur /
Det är ingenting man ser, ingenting man hör /
för när man är ingenting är man levande död /

Har du nån gång, mött en främling som vill dej väl /
som har gett dej en hjälpande hand utan skäl /
Det är ingenting man ser, ingenting man hör /
Det är det som ingen gör som är dom levandes död



Jimi Libra:
Minnena har speglat, åren har passerat eran
Linserna har felat, såren spar flera delar
Utopin i mörkret talar klarspråk
lugn och fin i sömnen, klarnar var strof
Vi förgjorde varje cell som va skapad utav en
vi hör nog det varje kväll i dem vi hatar skjuta ner
jorden bär en skugga, vi aldrig kunde upprätthålla
orden är en bubbla, som vi aldrig kunde dubbelkolla
sanningen svider, ångesten har dämpat mig
handlingen lider, fångarna har hämtat sig
för vi är vittnen, låsta i förnekelse
men jag har micken, som flåsar i mitt nekande
och jag hoppas, att tiderna förändrar sig
världen ser mig chockad för striderna fulländar mig
och gör mig starkare, jag måste fånga dagen
Carpe diem, jag försöker hålla kvar den


Legenden:
Har du levt med ångest, levande begraven
och man överlever dagen, genom bredare fasader
jag vill balansera, allt man haft i sin strid
(och) jag analyserar allt (som) jag sagt i mitt liv
Man är fånge i sig själv, utan kraft att ta sig ut
man är zombie i en cell, och man går snabbt mot slut
inga anti dep i världen, kan hjälpa mot min depression
fram till däck, jag hoppar av, och ältar varje bläckpatron
.. försöker stanna, med vinden i mitt segel
söker famnar, som försvinner, jag ser hinder i min spegel
ser rosenbäddar nu, min framtid får ett slut
och allting ebbar ut, hela vår samtid är sjuk
jag luktar på en blomma, innan människan förgör sig själv
för du e ensam, vår kärlek tänder ingen eld
vi har samlats, för allt vi kan är gråta loss
för allas våran Gud kommer aldrig att förlåta oss

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards