Alla inlägg den 30 januari 2009

jao

Av Sofie - 30 januari 2009 21:08

uscha, kunde inte sova alls inatt, sen började ja jobba 6, fett jobbigt kan ja säga...som tur va jobba jag bara till 1, men blev ca 670kr rikare haha

kasst betalt men bättre än inget alls ju!

Osså fick jag timanställning hos kommunen idag, så ska hoppa in då o då,

dom sa att det blir rätt ofta för det är nästan alltid någon som inte kan jobba.

Kan va rätt skönt o ha nåt o göra faktiskt.

sen har ja blivit erbjuden jobb i hbg på en biljardkrog också, liiiite långt o pendla bara.. men det är typ bara på helgerna o ibland vissa kvällar, så får la höra med Emma isf om ja kan sova hos henne. Men sa att ja skulle tänka på det så vi får väl se.. vill inte stressa igång med för mkt just nu o sen vill ja hellre hitta nåt i kanske halmstad så ja kan va med älsklingen meeer!

Saknar min älskling som fan, vill bara ligga o kramas med honom nu! i need it<3


jaaao, nee nu ska ja glo lets dance o se vem om åker ut :P sen blire nog sova för jag är sjukt trött!


puss o kram

Av Sofie - 30 januari 2009 03:22

jag hatar nätter som denna, då jag inte kan sova för tankarna bara snurrar.

jag tänker på dig o det gör så ont, ja för ont faktiskt..

det borde inte få va så här, du borde inte vara borta ojag borde inte lida så här. du borde va här hos oss igen och allt borde vara bra.

det är nätter som denna som jag inte kan fatta att det är sant, inte kan fatta att jag måste va utan dig..

det är nätter som denna som jag önskar du var här, vi kunde sitta o dra dåliga skämt och snacka skit om folk... vi kunde sitta tysta eller skratta hysteriskt.. vi kunde fjanta oss elle prata om allvarliga saker som har med livet o göra. jaaa vi kunde prata om allt vrf inte om detta?

du berättade alltid allt för mig vrf berättade du inte detta för mig?

Hur kunde du den fredagen sitta o prata med mej helt normalt, sitta o planera för lördagen och planera för sommaren, för att sen med ett ynka "hejdå", helt utan förklaring bara lämna mig? lämna livet? jag älskar dig högst av allt det vet du, men fattar du inte hur sviken jag känner mig?? hur ensam jag känner mig utan dig? värst är att jag vet att det inte borde vara såhär, du borde inte vara död, men ja kan inte göra ngt åt det. jag är helt maktlös..  och jag blir snart galen av alla känslor inom mig, av allt som gör så ont, av allt jag egentligen inte orkar att bära! saknar dig <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards