Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Sofie - 2 januari 2009 23:05

Har haft mycket tankar dom senaste dagarna..

Har aldrig någonsin tvivlat på dig och mig, aldrig tvivlat på min kärlek till dig eller din kärlek till mig.

Ibland påstår du att jag känns kall, jag kan själv inte förklara det.

För jag har aldrig i mitt liv varit så säker på något som jag är på dig o mig.

Antar att det är alla sår jag bär inom mig som ibland griper tag i mig och då kommer det som du kallar för kyla till min kropp.

Det är ingenting gentemot dig, det svär jag på!

Jag är så ledsen för att du ibland tror att jag älskar dig mindre,

för det gör jag inte, aldrig någonsin!

Jag har aldrig älskat en kille på detta viset som jag älskar dig.

Du är den första personen som jag kan se en framtid med.

I mina tidigare förhållande har jag bara tänkt att det är en kul grej,

kul så länge det varar liksom.

Men med dej tänker jag, att det är dig jag vill spendera resten av mitt liv med.

Det är dig jag så småningom vill bilda familj med och alltid leva med!

När jag tittar på dig ser jag en bild framför mig, en bild av lycka, fylld med kärlek.

Älskling, du är allt för mig!

Du är den första personen som ser mig, jag menar verkligen ser mig och vem jag är!

Den första personen jag vågar öppna upp för och berätta precis allt för.

Du är inte bara min pojkvän älskling, du har blivit min bästa vän också!


puss o kram*

Av Sofie - 2 januari 2009 17:49

Jag kan vara papperskorgen där du slänger alla dina problem,
För du vet att jag alltid försöker att trassla ut dom.
Jag ger dig luften jag andas,
jag kan hålla andan lite extra bara för att ge dig det där extra andetaget som håller dig vid liv
och du vet att jag tar varenda steg för dig, varenda jävla steg!


Skrik ut hos mig, gråt hos mig
Jag lyssnar, hur viktigt eller oviktigt det än är.


Du gick ut i krig mot dig själv vännen,
men du vet att jag aldrig lämnade din sida
Och du vann, vi såg döden i ögonen
men vi vände om, för vi visste att vi inte var beredda att ge upp allting som vi byggt upp.


Jag vill vara ditt plåster,
ditt bandage när du blöder
Ditt hopp och din tro
Jag vill vara en del av den morgondag
som jag vill ska le


endast för dig vännen


För du är värd stjärnorna och månen,
solen och regnbågen.
För inte ens med solens varma strålar och med kärlekes mjuka tag,
kan jag förklara för dig vad du betyder.
Du är det vackraste jag har.
Utan dig vill jag inte andas!

Av Sofie - 2 januari 2009 16:33

När du inser att du kan förlora den du älskar,

då inser du också hur mycket du verkligen älskar den personen!

Jag hoppas att det är du och jag tills mitt hjärta slutar slå,

tills jorden slutar snurra och tills världen går upp i rök.

Jag skulle plocka ner varenda stjärna och ge dig om jag kunde,

skulle ge dig månen o solen, ja allt som är vackert.

Skulle lätt ge mitt liv för dig.

Finns ingen som förstår mig så bra som du, men som också på samma gång kan missförstå mig så som du.

Min känslor till dig är så äkta som något kan bli,

kunde man skriva ett äkthetsintyg i kärlek skulle du haft ett i din hand!

För mig är du luften, du är solen, du är näringen i mitt liv.

Jag önskar, hoppas o tror att det är du och jag in i evigheten!

För dig lämnar jag aldrig någonsin<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards