Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Sofie - 19 januari 2009 23:15

Jag måste bara hahaha skriva av mig lite för ja spricker snart av kärlek till min Lelle alltså :) shit ja vet ingen människa i världen som är så underbar som han!

Snart har vi vart tsm i 3månader, men det känns som att jag känt dig i hela mitt liv och jag börjar undra hur mitt liv såg ut utan dig vid min sida, för jag kan verkligen inte minnas alltså.

Sen jag träffade dig har ja äntligen kunnat börja se ljust på framtiden,

dvs jag vill uppleva framtiden, förut ville ja inte det utav många många orsaker..

Allt jag gått igenom, det känns som att det är lättare att bära när jag har dig vid min sida och när jag vet att du alltid finns där om jag skulle falla!

Jag älskar dig så extremt mkt..

Redan första kvällen när du kom hem till mej så visste jag att jag aldrig någonsin skulle släppa taget om dig igen, jag kände det direkt..

Det sa bara poff i mig :) Såå kärlek vid första ögonkastet vet jag inte, men vid andra ialf :D <3

Ville bara skriva ner det :)


pussssssssssssssssssssssssssss på älsk! <3

Av Sofie - 19 januari 2009 17:04

Jag måste bara säga att vissa dagar är lättare att gå igenom än andra..

Som dagarna jag spenderar med älsklingen, dom dagarna är helt depressions fria, dom dagarna mår jag helt och hållet bra! <3

Imorron blire till psykologen, första dagen på öppenvården..

Verkar vara en trevlig tant jag ska snacka med, har bara träffat henne snabbt när jag var i ängelholm för utskrivningen, men första intrycket av henne var att hon verka trevlig ialf..

Alltid lättare att snacka med personer som verkar "vanliga" jag menar en del hjärnskrynklare ser ju helt koko ut, typ så man bara vill as garva när man ser dom :P haha! Men denna verkar normal ialf, sååå i hope so!

Ahaa, fick hem alla mina kläder o sånt idag som jag hade hemma hos pappa, hade faktiskt saknat dom lite (A) haha låter förmodligen as korkat, men jag hade typ alla mina fina kläder ute hos han så som mina favvo jeans o favvo tröjor :D!!!

Åwh, farbror Martin  o kusin Emil kommer nog hit en runda i helgen :) ska bli kuwl, man saknar alltid dom <3

Sen ehm tänkte jag åka ut och hälsa på My (min kusin) någon dag, hon tyckte jag kunde komma hem till dom och snacka lite o dricka kaffe nån dag.. sååå får la göra de :D hon är go Mysan, plus att hon har varit i precis samma situation som jag, så hon är väldigt lätt att prata med :)

ajja..nee nu ska ja gå ner o kolla tvätten, håller på o tvätta för hade knappt några rena kläder (A) hahahaha!


pussssssssss o kjaaaaaaaaaaaaaaaam åh nypp i stjärten på älsk ;D haha! *

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards