Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Sofie - 20 januari 2009 17:13

 Problem slutar aldrig att upphöra, dom bara växer

och jag är så jävla trött o förbannad på att folk ska bli straffade

för att dom känner vissa människor eller för att dom råkar föddas i "fel" familj"


Alltså människor idag är så störda så det finns inte..
Som alla vet sitter min kusin inne för mord,
men vem fan säger att vi runt omkring tycker han har gjort rätt?
Tycker folk inte vi lider tillräckligt av att veta att vi gått rundor med
en mördare vid vår sida och trott att han var en "reko" person?
Och hur fan kan folk va så jävla dumma att dom går på personer
som inte ens var födda när detta hände eller personer som inte ens
någonsin har träffat Eddie utan som bara råkat hamna i vår familj efter det?
Tror ni att personen som nu fått styrk tänkte när han blev tsm med
My att: -ooh henne blir jag tsm med för hon har en kusin som mördat folk?
Nee skulle inte tro det, han visste inte ens att My va kusin med Eddie när dom
träffades och jag tror inte ens han  hade blivit tsm med henne om han hade vetat
allt detta innan han lärde känna henne.
Inte för att något av det som hänt har med henne och göra,
för det är inte hon som gjort fel, men ändå..
Folk är ganska dömande och tar avstånd när dom vet vilka som finns
inom familjen, jag har själv varit med om det;
alltså träffat folk några ggr och när dom fått reda på vilka som är i ens familj
har dom tagit avstånd och inte pratat med en mer, bara låtsas som att man
aldrig träffats typ.
Idioter gå på rätt person istället, gå på den som begått denna jävla skit handligen,
ist för oskyldiga människor som inte gjort ett skit.
Egentligen skiter jag i Petri, han tillhör familjen men han är ingen som jag räknar som släkt direkt, men när folk t.o.m hotar min kusins dotter som bara är 2 år,
då reagerar jag, DÅ tycker jag folk går för långt..
Hota att skjuta en 2 åring som inte ens var påtänkt när Eddie gjorde som han gjorde,
det SJUKT riktigt jävla sjukt!
GÅ på honom istället och lämna oss andra ifred för fan!

På sätt och vis smutsar ni ner samhället precis som han har gjort, fast på ett helt annat sätt!
Straffa rätt person!








Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards