Alla inlägg den 31 maj 2008

...

Av Sofie - 31 maj 2008 04:01

jag trodde   att jag hade gått igenom det mesta,
jag trodde att inget kunde bli värre än vad det redan var.
men det kunde det, på 2 sekunder kunde mitt liv rasa o förändras så brutalt.
att jag skulle förlora dej charlie, det trodde jag aldrig.
jag trodde du var en lycklig kille brorsan.
jag trodde att du hade allt man kunde önska sig inprincip.
men gud så fel jag hade, jag vill så gärna veta vad som tyngde ditt hjärta.
vad var det i dig som gjorde så ont att du inte orkade mer?
det är så sjukt jobbigt när man gör nåt kul o tänker precis som man gjorde innan, det här måste ja ringa o berätta för charlie, men i samma stund kommer jag på att jag inte kommer få nåt svar när jag ringer.
du var den enda personen jag litade på till 110% också sviker du mig såhär!
det är sjukt jag vet ibland blir jag så arg på dej, för du visste precis charlie att jag behövde dej, vi behövde varandra.
älskade bror, jag saknar dej så  jag går sönder o älskar dej så enormt mycket!

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards