Alla inlägg den 5 maj 2008

???

Av Sofie - 5 maj 2008 03:51

Ett liv utan dig, jag kan inte tänka tanken. Älskade Charlie, önskar att du kunde komma tillbaka. Kan inte se, inte förstå, hur ska ja orka utan dig? Känns som att mitt hjärta, hela min kropp har gått i tusen bitar o jag vet att ja inte blir hel igen. För hur skulle ja nånsin kunna bli hel utan dig? Vill krama om dig, hålla dig hårt, aldrig släppa taget. Ja skriker, ja slår, ingenting hjälper. Känns som en klump i bröstet på mig, den växer o tar över. Älskade du, ge mig styrka. Håll min hand o visa vägen ur mörkret. Inom oss kommer vi alltid vara tillsammans. Syster o bror, förenade av ett osynligt band, ett band som är starkare än t.o.m döden. Jag älskar dig o saknar dig enormt mycket! Vila i frid älskade du! <3 ///// frida tack för en bra helg, allt känns lite lättare med dig vid min sida, älskar dig massor men de vet du redan hjärtat! <3 o tack till fridas vänner oxå föresten som inte har nåt emot att jag är med <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards