Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Sofie - 9 maj 2008 03:53

it´s time to be strong.
take my hand and i´ll never let you go.
stay by my side, tell me: - everything will be okey!
don´t you ever let me go.
tell me: - the feeling inside may never go away, but i promise everything will be okey.
one day i know i´ll see the light again,
one day i know i´ll be strong again.
with you my friend, i know i can do anything.
So please promise me, that you never let me go.
together we´ll reach the stars, apart i´ll just falling down.
---------------------

Känns sjukt, allt e sjukt just nu..
Jag undrar vad som gick så fel?
Vart gick det så fel?
det va absolut inte såhär det skulle va.
Hur tänkte du? hur kom du fram till det?
Hur kunde du tro att detta skulle va bättre?
jag förstår inte Charlie, det kommer ja nog aldrig att göra.
Jag vill bara att du ska komma tillbaka.
På begravning tänkte ja hela tiden typ: när ska du hoppa upp o säga: -Den gick ni på!
jag vill inte tro att detta är sant, jag vill inte tro att det har hänt, vill inte att detta ska vara verkligheten. hur kan livet va så orättvist?? Varför? jag fattar inte.
Har varit o tänt ljus hos dig igen, där ska alltid va tänt, vill inte att där nånsin ska bli mörkt. skulle inte stå ut med tanken på att där inte skulle va ett ljus tänt.
t.o.m på dagen idag var vi o kollade så att ljusen var tända.
Charlie, du fick inte lämna mig <3 Vila i frid <3 älskar dig <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards