Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Sofie - 27 maj 2008 03:59

Jag o Ellen sitter o diskuterar vad folk tror sig veta:

Ellen säger: jag kan göra en sak som gör att alla tänker; vad gör hon?

hon klär av sej kläderna, säger: men bara jag vet att jag springer naken, ja springer naken.. så springer hon iväg mot poolområdet xD hahahahahahahaahahaha

Alla tänkte nog: va gör hon? (för det gjorde jag) så hon hade rätt, så hon e nog rätt smart ändå... xD
--------------------------------
oooh, fan va gött inatt åker vi hem :D typ tjugo över 4 åker vi från hotellet! mmhm..fan va ja längtar tills jag e hemma, kommer fan inte kunna sova inatt ju... jag är helt toppad typ bara för att jag vet att det äntligen är dags att åka hem :) det absolut första ja ska göra, är att krama om lilla mamsen, om hon e hemma då, för hon skulle till doktorn vid 2 imorron!? o ja e typ hemma vid 3.. hoppas hon e hemma iaf! sen ska ja till Charlie ofc!!!!! <3 ( ska bli så skönt att åka o tända ljus hos honom o bara va där ett tag) sen ska ja dricka typ en liter kaffe, aldrig mer detta äckliga snabbkaffet säger ja bara..yyysch!
hm..sen ska ja prata med folk :D ooh, njuta av att va hemma! :)
Emma o Jonas skulle nog stanna här nere en vecka till, men jag o Ellen vill bara hem, saknar ju alla där hemma ju!
Sen torsdag ska ja ju till änglastaden :) till Frida <3 sova där o så, sen ska ja va med Jon på fredagen medans Frida e i skolan :) <3
sen blir de hemåt o grillfest på fredag :D hör av er om ni vill hänga på :) som vanligt e alla välkomna :)
puss hej<3<3
---------------------------
tankar som snurrar, ställer mej i obalans.
Vet inte vad som är upp o vad som är ner.
vill bara spola tillbaka tiden,
tilbaka till då vi var små..
Kanske om jag hade granskat dej mer
att jag hade sett hur du mådde?
Gör ont i hela mig att veta att du mått så dåligt
att du sett detta som sista utvägen.
har själv mått så dåligt ju, men då fanns du där för mej
tog min hand o sa att allt skulle bli bra..
men var fanns jag när DU behövde mej????
Älskar dej o saknar dej oerhört mycket Lillebror!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3&l t;3<3<3<3<3<3<3<3<3< 3<3<3<3<3<3<3<3<

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards