Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Sofie - 13 maj 2008 03:54

Nu får folk ge sig! Hur många gånger har ja fått höra nu: -varför ska allt drabba dig? / låter ju som aah ja vet inte vad. De enda ja kan säga är, om man lägger ihop allt som hänt förr o dubblar de med 10 så är de ändå ingenting jämfört med det som nu hänt. 31 augusti 1989 var en av dom bästa dagarna i hela mitt liv. Och 12 april detta året är absolut den värsta dagen i hela mitt liv! Samtidigt har ja lärt mig nåt av det som hänt, låter sjukt att man lär sig något av en sån här sak. Meen jag har lärt mig att uppskatta människor runt omkring mig, att vara rädd om folk, bry mig om folk på ett helt annat sätt. Lärt mig att man ska fråga folk hur dom mår, verkligen mår och inte bara nöja sig med ett bra!

--------------------------

ska, strax bort till graven en runda, tända ljus o så.. shit slog mig idag att ja inte kommer kunna gå dit på två veckor nu :( vet inte vrf men ja tycker om att va där! vila i frid! <3<3

osch osch osch, va ja har hunnit mkt idag asså :P haha.. packat om för typ hundraelfte gången xD sen har ja varit upp o gratulerat morfar, han fyller ju år imorron egentligen men aah.. sen hem, plocka iordning lite grann..

va hos doktorn också,först ville hon inte alls skriva ut receptet till mej, men efter mkt tjatt från mej gav hon till slut upp o sa att det var absolut sista receptet hon skrev ut.. men aah, de va ju snällt iaf, tänk så får man värsta ångesten där nere o kan inte somna, va skulle ja då gjort liksom?! hon e typ bara rädd att ja tabletterna ska bli en vana, men de blir dom ju inte, tar dom bara när ja verkligen behöver!

hm..aaah, sen fick vi åka ner till apoteket o hämta dom o intyget för att få ta dom genom tullen o shit.. tur att gubben där nere sa till mej att ja behövde ett intyg annars hade ja stått där sen o inte fått ta med dom...suck..

aah, nu ska ja strax ut till papps o hämta pengarna o kameran, så ja kan ta massa fula kort på oss när vi ligger o solar :P haha..

näe, ´nu ska ja aah..ja vet inte vad!

ha de! <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards