Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sofie - 8 maj 2008 03:52

jaa, då har begravningen varit idag..
det va skit jobbigt men så himla fint!
tack till alla som kom, alla som gav blommor o alla som lämna en gåva till Charlies minnesfond!
-------------------
Charlie jag är säker på att du hade tyckt de va fint..
Och sen hade du garanterat skrattat o tyckt det var "coolt" att dom spelade upp den musiken dom spelade i kyrkan!
Saknar dej åt så enormt mycket o tomheten efter dej är stor så stor..
Älskar dej av hela mitt hjärta ska du veta! Vila i frid! <3
--------------------
Då va resan bokad nu, blev gran canaria i 2 veckor, ska bli så himla skönt att komma iväg en stund, umgås med Ellen o försöka att bara må bra i 2 veckor.
Jag är helt hundra på att ja kommer längta hem redan efter första dagen o sakna alla..
Men samtidigt tror ja att ja kommer få det bra, detta är nåt ja känner att ja behöver göra, bara komma bort ett tag o bara få vara..
Vara nånstans där inte alla tittar på en o tycker synd om en..
Nånstans där inte alla vet vad som har hänt o beklagar..
för det värsta som finns är när folk tycker synd om en, och när folk säger: -Jag beklagar.
Jag hatar den meningen, hatar dom två orden. att två ord kan göra så ont, det fattar jag inte.. o vad ska man säga liksom? tack? tack för vad? ja får ju ändå inte min lillebror tillbaka hur mycket ni än beklagar er. jag vet att folk gör det av omtanke, men jag hatar ändå att höra dom orden.
känns som att jag har ett enormt sår inom mig, o på sätt o vis har jag ju det, jag tror nog aldrig att det kommer läka helt, men man får försöka göra det bästa av situationen, inte gå vidare direkt, men lära sig leva med det.
Smärtan ja känner, ja den kan ja inte ens beskriva med ord.. tror inte det finns några ord som kan förklara den. Jag känner mej helt ihålig, liksom tom. förut var ja alltid så glad, log för det mesta, men just nu känns t.o.m det jobbigt, det känns falskt liksom, leendet är ju bara dit målat, iaf för det mesta.
ler för att andra ska må bra, för att andra ska tro att det är bra, men det är inte bra, inte alls bra o det kommer det aldrig bli igen heller.
Kanske att det blir bättre, men bra, det blir det aldrig mer...
Älskar dej Charlie <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards