Alla inlägg den 2 maj 2008

???

Av Sofie - 2 maj 2008 03:50

Allt som har hänt o händer just nu, är så sjukt..
Så fruktansvärt fel..
Det va inte såhär det skulle vara..
Det var inte det här som var ödet...
jag skulle inte behöva stå här idag o hjälpa till o välja kista, planera begravning o välja gravplats åt min älskade lillebror..
Jag skulle inte behöva leva utan dej..
Men du valde att det skulle vara såhär, gud, du måste ha mått oerhört dåligt Charlie.
Jag  bara inte, varför?
Vad har fått dej att må på ett sånt sätt att du känt att döden var sista utvägen?
Jag önskar att du hade sagt nåt, bett mig om hjälp med vad det än var.
Jag hade gjort allt för dej, gått genom eld o vatten, dött för dej, ja vad som helst.
Jag älskar dig så enormt mkt Charlie o saknar dig nåt så oerhört mkt!
Vila i Frid <3
--------
Frida hjärtat, tack för Valborg, ja hade riktigt trevligt.
Men det har jag alltid med dej..
Du kan få mig att le, för din skull är jag stark!
I hope you know I love you (som om du vore min syster)
---
Älskar alla andra också min familj, mina vänner o ni som bryr er, ni är alla ett enormt stöd o de är ja oerhört tacksam för <3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards