Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sofie - 25 november 2008 15:55

NU har jag fått nog av att folk snackar!!!!

Jaa jag har gjort en hel del fel i mitt liv, men gaash det är fan historia nu,

fattar inte varför folk fortfarande snackar om det, det är ju verkligen inte den jag är idag!

Folk verkar inte inse att dom kan fördärva ett helt liv genom snack.

Plus att ni lägger till en massa grejer som inte ens är sanna?

Varför liksom, för att folk ska palla lyssna på er eller?

Tycker ni inte det är tillräckligt intressant eller?

Alla har väl fan felat en del gör det bara på ett synligare sätt eller vad man ska säga.

Jag har väl aldrig utgett mig för att vara någon jävla ängel?

Och jag tycker att trotts alla fel jag gjort förtjänar jag en viss respekt precis som alla andra och det minsta ni kan göra är att sluta snacka om saker som inte är sanna.

Så nästa gång ni hör något om mig så fråga mig för fan istället, så kan jag

berätta ifall det är sant eller inte plus att jag kan berätta exakt om det som snackas om ifall det nu är sant.

Allt har en viss bakgrund så även mina fel...

Jag tänker inte försvara allt jag gjort, men det finns en bakgrund till allt!

Så ta reda på bakgrunden för fan!

Jag har gått igenom en hel del i mitt liv och självklart har det inte lämnat mig oberörd och på något sätt var jag tvungen att visa hur jag mådde,

att det sen blev droger o lite småkrimnella grejer inblandat är bara tragiskt och något jag verkligen ångrar, men gjort är gjort och jag kan inte sudda ut det.

Det enda jag kan göra är att försöka vara så bra jag kan och tro mej jag gör allt jag kan för att vara en bra person.

Jag har sårat många genom mina handlingar, förmodligen även fördärvat någons liv, men det är inget jag kan ändra på det enda jag kan göra till dom människorna är att be om ursäkt och det har jag gjort så vad har då ni som inte ens är berörda för rätt att dömma mig nu?

Den jag var då är jag inte idag¨!

Och jag har lärt mig jävligt mycket genom det jag gjort om allt som hände innan och även allt som hänt efter det.

Såå nu ber jag er allihopa: Sluta snacka bakom min rygg och visa att du har stake nog att säga till mej vad felet är??!!!

Tror en hel del människor känner igen sig i det jag just skrivit för det cirkulerar så jävla mycket skitsnack och jag tror inte det finns en enda människa som inte själv varit med om att någon hittar på falska rykten om en.

Jag tycker det är jävligt lågt av dom som hittar på och sprider rykten!


Av Sofie - 25 november 2008 00:30

Älsklingen har varit här i lite över en vecka nu, ja typ 1½ vecka,

det har varit hur mysigt som helst och jag har inte mått så här bra på väldigt väldigt länge som jag gör med  honom.

För det första känns det helt underbart att vara kär, har adlrig någonsin känt såhär mycket kärlek till en kille förut, jag kan inte beskriva det i ord ens. Finns inga ord som är tillräckligt starka, så jag låter bli att ens försöka förklara för er!

Och för det andra så får han depressionen att blåsa bort, det är första gången på över 7 månader som jag varit såhär glad och mått såhär bra.

Visst tänker jag fortfarande på Charlie varje dag, varje timme, men jag kan tänka på det på ett helt annat sätt, kan tänka på det utan att hela tiden må dåligt över mina tankar.

Min ilska gentemot Charlie har försvunnit, för på något sätt tänker jag, han har fört ihop mig med denna killen för att jag ska orka, för att han ska få mig att växa som person osv..

För det är precis vad han gör, han får mig att orka, han får mig att vilja bli en bättre människa, med det menar jag inte att jag är en dålig människa, men han liksom får mig att vilja vara någon, vara någon för honom liksom.

Jag vill va hans ljus i mörkret precis som han är för mig.

Jag vill va den som tar hans hand och hjälper honom precis som han gör för mig.

Aldrig har en människa gett mig så mycket känslomässigt som han gör, åter igen kan jag inte förklara det för er.

Jag har gått hos psykologer en tid nu, jag har inte fått ut någonting genom dom.

Men när jag är med Älskling så jag vet inte, men han får mig att må bra.

Och så fort jag är utan honom blir jag liksom ledsen igen, då kommer allt tillbaka som jag lyckas hålla ifrån mig när han är hos mig.

Ååh, jag önskar att han alltid kommer vara en del av mitt liv, älskar verkligen honom jätte mycket.

Jag vet jag har inte känt honom så väldigt länge men ni anar inte det jag känner alltså! Jag är stört kär helt enkelt! <3<3<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards