Alla inlägg den 3 november 2008

Av Sofie - 3 november 2008 03:09

Nu har Legenden gjort färdigt farvällåten till Charlie

Ni kan ladda ner den på: www.znapmusic.com/legenden

Låten heter: Farväl till en ängel

Och den finns längst ner på sidan om ni går in på länken!

Den är så sjukt fin och jag kan inte i ord berätta hur mycket det betyder

för mig med den här låten.

Du är helt enkelt den underbaraste som finns älsk!<3

Kan inte sluta lyssna på låten och gråter lika mycket varje gång jag lyssnar på den, den är så stark på nåt vis, dina ord är starka liksom!

Tack än en gång!

-------------------------------------------------------------------------


Jaha ja vi va i kyrkan idag ju på den där minnesgudstjänsten eller vad den nu kallas.

Det var sjukt jobbigt kan ja säga, så mycket känslor som kom upp igen,

känslor man liksom hade lyckats att förtränga på nåt vis.

Det var så oerhört fint där och det var så många som hade tänt ljus vid Charlies grav idag, det värmde hjärtat nåt enormt att se!

Älskade Frida var också där det var så skönt att få krama om henne,

saknar sommaren och allt roligt vi gjorde då.

Känns så konstigt nu när vi inte umgås lika mycket längre.

Men det är ju inte så konstigt, vi går ju i skolan båda två och har en massa grejer som måste göras nu när det inte är lov och så.

Imorgon ska jag träffa överläkaren på psyk, se om han kanske sjukskriver mig eller vad han nu gör.

Ska be om sömntabletter också, sover så sjukt dåligt just nu och är typ

alltid sjukt trött.

Behöver sova ordentligt ett tag nu.

Vet inte varför riktigt men nätterna är jobbigast.

Kanske är dagarna lättare just för att man har personer kring sig hela tiden då, då finns det liksom inte plats för alla tankar som numera istället dyker upp på nätterna.

---------------------------------------------------------------------------------------

Charlie kanske var det din tur nu, men jag kan inte låta bli att tänka

att det hela kanske bara var ett misstag, att du kanske bara tog ett

förhastat beslut som nu inte går att ångra.

Det gör så ont att jag liksom inte räckte till,

att jag liksom inte fick hjälpa dig med vad det var som tyngde dig.

Det gör så ont att du inte kunde komma till mej,

att du inte kunde berätta vad som var så fel i ditt liv att du inte ville leva mer.

Jag saknar dig nåt så enormt mycket och det börjar gå för mig mer och mer nu att detta är min verklighet nu.

Att jag nu kommer få leva med aldrig mer.

Aldrig mer se dig

Aldrig mer krama dig

Aldrig mer höra din röst

Aldrig mer se dig le

Aldrig mer ja ordet aldrig är så sjukt jobbigt.

Jag önskar verkligen att jag fick träffa dig igen om så bara för en kort stund.

Om så bara för att få svar på alla mina frågor och för att få veta att du nu

mår bra....

Älskar dig hjärtat mitt<3

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards