Alla inlägg den 13 november 2008

Av Sofie - 13 november 2008 21:45

jag var påväg att ringa dig idag Charlie.. =/

helt sjukt..allt kändes som vanligt och jag skulle ringa och berätta om

en väldigt fin människa jag träffat, men så slog de mej att jag inte skulle få något svar :(

kändes skit jobbigt..du var alltid den jag berättade grejer för..

de är sjukt tomt utan dig..går inte en dag utan att jag tänker på dig..

tankar som typ; -detta hade Charlie gillat. elr: -Nu hade Charlie sagt så och så osv..sjukt alltså..

hm..

---------------------------------------------------------------------

Jag har vart skit duktig med rökningen föresten :D igår rökte jag 3 cigg o idag har ja osså bara rökt 3cigg :D wiihoo..se hur de blir imorron :P

skulle ju byta ciggen mot snus, men ja har faktiskt inte snusat spec mkt heller så tycker jag är yyber duktig ;)


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards