Alla inlägg den 19 november 2008

Av Sofie - 19 november 2008 07:27

älsklingen har varit här nu sen i lördags :D

Känns bara bättre o bättre för var dag som går ooooch jag vill aaldrig va utan dig !!!! <3


det är lite svårt nu, mamma tycker om att prata om charlie och gör det gärna, medans pappa stänger allt inom sig och inte verkar vilja prata alls!

Men idag erkände han faktiskt att han sovit dåligt och att han inte mår så bra just nu, så det är ju ett framsteg iallafall, ska försöka ta upp med han ikväll att han kanske ska gå och pratat med någon, tror han hade mått mycket bättre av det faktiskt! Han behöver vädra av sig sina känslor till någon som han vet inte tar illa upp för att han känner som han känner.

tror han är rädd för att visa sig svag inför oss, eftersom han alltid har varit den som är stark. Han förstår nog inte riktigt att det är okej om han är svag, det är okej att han inte mår bra, vi förstår ju varför!

Är bara så orolig för honom eftersom han stänger allt inom sig, älskar honom ju! <3

 ---------------------------------

var inom i vallberga igår o hämta posten, så nu har jag fått papperna på att jag får övningsköra :) så jag och pappa ska börja lite ikväll..

sen hade jag fått ny tid till psyk så ska dit i eftermiddag!

Måste kolla upp folkhögskolor o sånt också idag, gör nog det senare så kan kanske lillan hjälpa mig lite :)


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards