Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sofie - 5 november 2008 23:50

Det är helt otroligt hur en människa kan få en att må så mycket bättre :O

Har varit med världens underbaraste människa nu i 2dagar och jag lovar,

jag har inte varit ledsen eller "deprimerad" en enda gång..

Han får mig att le bara jag tänker på honom, det känns helt enkelt skit bra :)

Min ångest har försvunnit också, ni som följer bloggen vet ju att jag skrev om dom där hjärtklappningarna jag fick, jag får inte dom längre :)

Och jag vet precis vems förtjänst det är :D -Legenden<3

Jaoo tänkte egentligen skriva mkt mkt mer idag för har massor att skriva om, men så ska ja komma i säng i tid ikväll för har massa o göra imorron, så får skriva imorron istället!


Men joo ja kan ialf skriva om en sak, jag har kommit i kontakt med en tjej nu, som också vill starta upp syskon gruppen så tillsammans ska vi nu ordna så den kommer igång, hon hade nog en lokal som vi eventuellt kunde använda och sen får vi se hur det blir med resten, men så att ni alla vet att det är på gång nu! Jag kommer skicka ut information till er alla som har visat intresse så fort vi fått allt klart!

Men det kan väl kännas lite som en lättnad att det är på gång iallafall,

att det inte bara blev en önskan som rann ut i sanden liksom!

Ska se om jag, mamma, pappa o lillan kan sätta oss och diskutera om pengarna i minnesfonden också, se vart pengarna ska gå och så,

jag ser ju helst att pengarna går till just detta: -en syskongrupp!

För jag är helt övertygad om att ifall Charlie hade haft något att säga till om hade han tyckt precis samma sak som jag just nu, att pengarna ska läggas på det som är viktigt och jag vet att jag, casper, matilda och fredrik var några av dom viktigaste personerna i Charlies liv och att då öppna upp en grupp som kan hjälpa oss att hantera situation och komma i kontakt med andra som går igenom samma slags sorg det är nog precis vad Charlie hade velat att vi skulle göra med dom pengarna då, det tror iallafall jag!

Såå saknad är du Charlie, tänker på dig jätte mycket och på hur annorlunda allt hade varit om du fanns kvar hos mig!

Går inte en endaste dag utan att jag tänker; -tänk om!

Bara för att jag slutat gråta öppet inför folk betyder inte det att jag inte gråter, inombords gråter jag varje dag och tror det kommer va så väldigt längre framöver.

Men jag tror att nån dag ska jag nog kunna tänka på dig utan att känna en så stark smärta som jag gör idag, jag hoppas iallafall att det en dag inte ska göra lika ont att tänka på dig.

Att jag en dag, kan vara tacksam och glad för att jag iallafall fick den tiden med dig som jag fick!

Du Lillebror gjorde mig stoltare än någon annan människa någonsin gjort, du vet att jag som storasyster dyrkade dig! Fanns ingen människa som kunde göra mig så glad som du! Älskar dig<3


puss o kram*

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards