Alla inlägg under april 2008

???

Av Sofie - 19 april 2008 03:43

Livet är orättvist! Varför? Ja fattar de fortfarande inte, vill bara se dig igen, kunna krama dig, hålla i dig. Vill att du kommer tillbaka. Finner ingen mening i nåt längre. Känns så tomt, ensamt, hopplöst, mörkt, kallt ja allt på en gång. Känner mig som en tickande bomb, undrar när helvetet inom mig ska släppas lös. Saknar dig så enormt älskade Charlie, jag hoppas du mår bra där du är nu! R.I.P älskade underbara Lillebror! <3

?

Av Sofie - 18 april 2008 03:43

De blir känns bara värre o värre, smärtan gror som nåt slags frö o växer sig bara starkare o starkare. Ångestattackerna kommer oftare. Hjärtat slår fortare o de känns som om ja inte får nån luft. Vill bara komma ifrån. Jag fattar inte Charlie. Kom tillbaka!! Det här är så fel, så himla fel. Känner mig helt vilse, vill bara ha dig här. Du fick inte lämna mig! Älskar dig av hela mitt hjärta o så mycket mer, du anar inte!

En vecka sen inatt, känns som att de bara blir jobbigare o jobbigare. Charlie ja saknar dig nåt enormt! Frida hjärtat är här idag, ska va här hela helgen tror jag, är så skönt att ha henne, hon e helt underbar! Charlie ja förstår varför du älskade henne! Orkar inte skriva mer just nu. Men lillebror jag älskar dig mer än nåt annat, jag hoppas du har de bra där du är nu. Ska hämta ut våra halsband på måndag, jag ska alltid bära mitt o du ska få ditt med dig oxå! Saknar dig så himla mycket! R.I.P ÄLSKADE <3

Av Sofie - 17 april 2008 03:42

Ditt liv blev alldeles för kort, älskade lillebror varför hade du så brått? Jag kan inte förstå, vill bara ha dig här. Säga till dig att ja älskar dig. Att ja inte är arg för det du gjort även om där finns en ilska över att jag inte vet varför du valde att ditt liv skulle bli så kort. Vill berätta att du är mitt nummer 1 att du alltid kommer va det. Berätta att för mig va du den som gjorde allt perfekt. Älskar dig av hela mitt hjärta, har alltid gjort o kommer alltid göra. Älskade Charlie Rest In Peace! Där är ett hål i mitt hjärta, ett hål efter dig! <3

Vart jag än kommer är där massa minnen från dig Charlie, va uppe hos mormor idag, de va riktigt riktigt jobbigt. All tid vi spenderade där när vi va små, allt man tittade på där anknöts till dig, kojan under cypressen o ja allt där, de knöt sig o magen på mig o de kändes som jag skulle gå sönder. Om ja bara kunde vrida tillbaka tiden, till dit där under cypressen, då va vi lyckliga Charlie, visst va vi?! Jag vill inte berätta om allt för de är mina minnen, jag vill inte dela dom minnena, men där o då, då va vi lyckliga, de vet jag att du oxå va! Älskade lillebror, jag förstår inte hur jag ska stå ut, hur ja ska ta mig igenom det här. Det är så ofattbart, allt har stannat av. Tid o dagar existerar inte längre, i mitt huvud finns bara du. O de gör så fruktansvärt ont. Har försökt med allt, jag har skrikit, ja har slått på grejer, har varit arg, har gråtit så de känns som att ja ska gå sönder, men ingenting hjälper. Undrar om de någonsin kommer göra det. De enda jag vet är att det kommer aldrig bli bra igen o de kommer aldrig bli som de va förut. Älskar dig Charlie! <3

Av Sofie - 16 april 2008 03:41

Prata gärna med mig. Men sluta säga att ni förstår mig. Sluta säga att ni vet hur ja känner. Sluta säga att ni vet hur det är. För ni vet ingenting. Ni vet inte hur ja känner. Jag har förlorat den personen som stod mig alldra närmast, ja har förlorat han som i mina ögon var bäst. Mitt liv kommer aldrig bli detsamma. Älskar dig lillebror

Av Sofie - 15 april 2008 03:40

Det var så himla fint, så många ljus o vackra ord. Höll på o bryta ihop när dom spela öppna landskap, charlie lyssnade på den o 2 andra låtar om o om igen i fredags. Så de va speciellt att höra den. Det va fint att så många dök upp, skönt att se att så många bryr sig o att så många älskade min lillebror! Tack till alla vännerna som kom, ni ska veta att de var ett enormt stöd och att hela familjen är jätte tacksam! // men dock var minnesstunden enormt jobbig, det hela blev bara mer verkligt, ju mer tid som går ju längre in sjunker det o man inser att detta verkligen har hänt, att detta verkligen är sant. Men varför, varför, VARFÖR? Det är en fråga som dyker upp hela tiden, både i mitt eget huvud o från andra. Det finns ingen som förstår, alla uppfattade charlie som en positiv o levnadsglad kille! // Charlie, jag älskar dig enormt, att du lämnat mig kommer jag aldrig att komma över. Kanske att jag med tiden kommer kunna leva med det, men just nu känns allt bara så förbannat fel. Och de gör så ont i mig att veta att du mått dåligt utan att ja märkt de på dig, o de gör ont att veta att du känt att du inte kunde vända dig till mig o prata om det. Jag hade hjälpt dig o gjort allt för dig, vad du än hade bett mig om, det visste du ju! Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden, då skulle jag aldrig släppt dig, aldrig låtit dig va ensam inte en endaste sekund! Älskar dig högst av allt, mitt hjärta är med dig, mina tankar är med dig! Jag ska se till att du alltid lever vidare genom oss som är kvar! Du ska veta att du är mitt nr 1 har alltid varit o kommer alltid va. Visst kunde vi bråka, ryka håret av varandra o slåss på blodigaste allvar, men innerst inne älskade vi ju varann. Har så mycket mer o skriva men jag orkar inte just nu. Älskar dig högst att allt, R.I.P ÄLSKADE LILLEBROR! Pussar "lilla" storasyster

Av Sofie - 14 april 2008 03:39

Är det nu.. Jag kan inte på nåt sätt förstå hur jag ska orka. Allt känns så värdelöst. Som de kvittar fall jag oxå ger upp. De enda jag vill är att vara tillsammans med min lillebror. Krama om honom o berätta för honom hur mycket jag älskar honom. Jag har ju casper o matilda oxå tack o lov. Men charlie du va speciell vi va ju helsyskon, blodssyskon, själssyskon. Varför lämnade du mig? Förstod du inte att jag behövde dig. Vi behövde ju varandra. Hur kunde ja missa att se att du mådde dåligt. Men du va ju alltid glad o positivt. Människa att lyckas charma folk som du gjorde finns inte. Behöver nån som håller om mig bara ligger där tyst o håller om mig tills de känns lite bättre iaf. Fast de kommer ju aldrig bli bra igen. Märker redan av tomrummet så himla mycket. Älskade älskade Lillebror min, jag älskar dig högst allt! R.I.P Min älskade charlie. Finner inte ord för de ja känner. Ska försöka sova nu, fick ju nån slags sömntablett som dom påstår ska hjälpa. R.i.P Min älskade! <3<3

När ska man vakna? Allt känns som en enda lång mardröm. Vill bara hålla om dig o berätta hur mycket ja älskar dig. Vill berätta att jag aldrig någonsin kommer glömma dig, att mitt hjärta dog med dig Lillebror! Försöker att tänka positivt, tänka på vilken underbar kille du är, att du är bäst, min idol, mitt allt! Min älskade ängel, vill bara att du ska komma tillbaka. Krama om mig så där hårt som du alltid gjorde, så där hårt så de kändes som att du skulle krama sönder mig! Älskade älskade. Älskar dig högst av allt Charlie. Eller lille Salie som ja kalla dig när vi va små! Mina tårar o sorgen i mitt ansikte ser alla, men smärtan i mitt hjärta o kroppen är de bara jag som känner. Älskar dig hjärtat mitt <3 R.I.P Lillebror<3 <3

Känns som att ja bara skriver samma sak här hela tiden, men på nåt sätt måste ja få ut de ja tänker hela tiden. Mesta dels är det endast VARFÖR? Ja fattar inte, du va alltid så himla glad, alltid skämtsam, alltid full i fan ju.. Känns som att de bara blir värre o värre ju längre in i ens medvetande de sjunker. Jag ser inte hur ja ska kunna fungera längre. Hur fungerar man liksom utan sin andra hälft? Varför prata du inte med mig om de va nåt? Vi har ju alltid pratat om allt. Nåt kunde du väl sagt? Bet mig om hjälp eller bara bet mig att vara där, finnas där, du vet ju att ja alltid fanns där! Älskar dig så de gör ont i hela kroppen på mig hjärtat! Saknar dig så otroligt redan, tomheten känns så tydligt, nåt inom mig har dött med dig lillebror, tror aldrig att smärtan går över. På nåt sätt måste ja lära mig att leva med den, för mammas, pappas, caspers, matildas o fridas skull, jag ser bara inte hur just nu! Älskar dig av hela mitt hjärta, runt stjärnorna o tillbaka, R.I.P älskade lillebror! <3

Av Sofie - 13 april 2008 03:36

Charlie, varför varför varför? Ja orkar inte mer, klarar aldrig detta. Du är mitt allt ju, du kan inte bara lämna mig såhär, KOM TILLBAKA TILL MIG LILLEBROR! Hur ska ja kunna leva resten av mitt liv utan dig?? Det är inget liv. Ja har inget liv längre. Jag vill krama dig, krama dig tillbaka till mig. Förlåt lillebror, ja har svikit dig extremt. Men kom tillbaka! Jag vill ha dig tillbaka, måste ha dig! Å gud jag står inte ut. Ingenting hjälper. Kom tillbaka nu! Jag behöver dig, kan inte leva utan dig förstår du inte det. Fan, de gör så jävla ont. Bilden av dig där på båren, det gör ont Charlie. Snälla kom tillbaka. Jag orkar inte hör du mig? Du kan inte bara lämna mig ensam ju. Ja har förlorat allt, min bror, de här e så fel. Du borde leva. Du borde ja vet inte vad, men inte det här iaf. Kom tillbaka, snälla, ja ber dig, ja behöver dig. Står inte ut med smärtan. Alltihopa är mitt fel. Om ja bara hade sett ditt meddelande. O gud vi satt ju o snacka på msn bara några minuter innan. Du fick inte göra såhär. Kom tillbaka! Älskar dig över allt annat! <3

Detta är helt ofattbart. Varför charlie? Jag älskar dig högst av allt, varför lämna du mig ensam? Jag behöver dig lillebror. Jag kan inte fatta det. Hur ska ja klara av att ta mig igenom detta? Hur överlever man detta? Vet inte var ja ska ta vägen. Ja hade gjort allt som stod i min makt vad som helst för att få tillbaka dig. Varför berätta du inget? Varför sa du inte att du mådde dåligt? Ja hade hjälpt dig, gjort va som helst för dig Charlie. Jag förstår inte hur ja ska orka. Hur kommer man någonsin över nåt sånt här? Hur blir man nånsin fri från smärtan? Hur blir man nånsin sig själv igen? Ja kan inte, ja orkar inte. Kom tillbaka Nu! Du fick inte lämna mig! Jag älskar dig så enormt mycket! // till vännerna till charlie som kanske läser detta vill ja bara berätta att där är en minnesstund på tisdag kväll som ni alla är välkomna på! // älskar dig min underbara lillebror R.I.P <3<3

Av Sofie - 12 april 2008 03:35

Älskade lillebror, varför? Jag fattar ingenting. Hittar inte ord för vad ja känner nu. Hela jag skakar o smärtan vill inte gå bort. O jag vet att det kommer göra ondare när ja verkligen inser att detta är sant. Jag som skulle skydda dig o ta hand om dig, känns som att jag svikit dig. Varför va ja inte vaken när du skicka meddelandet, då hade ja kanske kunnat stoppa dig. Åh gud, ja vet inte hur ja ska klara detta. Står inte ut med smärtan. ÄLSKAR DIG CHARLIE AV HELA MITT HJÄRTA! <3

-----------------------------------------------------
Denna dagen är den längsta dagen i hela mitt liv. Jag frågar mig själv varför, varför, varför.. Ja kommer aldrig få veta. Lillebror jag älskar dig, du är mitt allt. Hur ska ja klara av att vakna upp varje morgon, när jag vet att du aldrig mer vaknar? Gud, ja har aldrig haft så här ont i hela mitt liv. Vill bara skrika, kasta grejer i väggen o få bort min smärta. Det kommer aldrig bli bra igen. Att se dig hjälpte mig att inse att detta verkligen är sant, det har verkligen hänt. Känns som en hemsk mardrömm, när ska ja vakna o få krama om dig, säga att ja älskar dig. nyper mig själv i armen hela tiden, varför vaknar jag inte? Jag orkar inte, kan inte somna, inte äta, har försökt men de kommer bara upp igen. Älskade lillebror, du är mitt allt, ja älskar dig högst att allt. Varför lämnade du mig? Kom tillbaka till mig!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards