Alla inlägg den 18 april 2008

?

Av Sofie - 18 april 2008 03:43

De blir känns bara värre o värre, smärtan gror som nåt slags frö o växer sig bara starkare o starkare. Ångestattackerna kommer oftare. Hjärtat slår fortare o de känns som om ja inte får nån luft. Vill bara komma ifrån. Jag fattar inte Charlie. Kom tillbaka!! Det här är så fel, så himla fel. Känner mig helt vilse, vill bara ha dig här. Du fick inte lämna mig! Älskar dig av hela mitt hjärta o så mycket mer, du anar inte!

En vecka sen inatt, känns som att de bara blir jobbigare o jobbigare. Charlie ja saknar dig nåt enormt! Frida hjärtat är här idag, ska va här hela helgen tror jag, är så skönt att ha henne, hon e helt underbar! Charlie ja förstår varför du älskade henne! Orkar inte skriva mer just nu. Men lillebror jag älskar dig mer än nåt annat, jag hoppas du har de bra där du är nu. Ska hämta ut våra halsband på måndag, jag ska alltid bära mitt o du ska få ditt med dig oxå! Saknar dig så himla mycket! R.I.P ÄLSKADE <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards