Alla inlägg den 12 april 2008

Av Sofie - 12 april 2008 03:35

Älskade lillebror, varför? Jag fattar ingenting. Hittar inte ord för vad ja känner nu. Hela jag skakar o smärtan vill inte gå bort. O jag vet att det kommer göra ondare när ja verkligen inser att detta är sant. Jag som skulle skydda dig o ta hand om dig, känns som att jag svikit dig. Varför va ja inte vaken när du skicka meddelandet, då hade ja kanske kunnat stoppa dig. Åh gud, ja vet inte hur ja ska klara detta. Står inte ut med smärtan. ÄLSKAR DIG CHARLIE AV HELA MITT HJÄRTA! <3

-----------------------------------------------------
Denna dagen är den längsta dagen i hela mitt liv. Jag frågar mig själv varför, varför, varför.. Ja kommer aldrig få veta. Lillebror jag älskar dig, du är mitt allt. Hur ska ja klara av att vakna upp varje morgon, när jag vet att du aldrig mer vaknar? Gud, ja har aldrig haft så här ont i hela mitt liv. Vill bara skrika, kasta grejer i väggen o få bort min smärta. Det kommer aldrig bli bra igen. Att se dig hjälpte mig att inse att detta verkligen är sant, det har verkligen hänt. Känns som en hemsk mardrömm, när ska ja vakna o få krama om dig, säga att ja älskar dig. nyper mig själv i armen hela tiden, varför vaknar jag inte? Jag orkar inte, kan inte somna, inte äta, har försökt men de kommer bara upp igen. Älskade lillebror, du är mitt allt, ja älskar dig högst att allt. Varför lämnade du mig? Kom tillbaka till mig!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards