Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sofie - 17 april 2008 03:42

Ditt liv blev alldeles för kort, älskade lillebror varför hade du så brått? Jag kan inte förstå, vill bara ha dig här. Säga till dig att ja älskar dig. Att ja inte är arg för det du gjort även om där finns en ilska över att jag inte vet varför du valde att ditt liv skulle bli så kort. Vill berätta att du är mitt nummer 1 att du alltid kommer va det. Berätta att för mig va du den som gjorde allt perfekt. Älskar dig av hela mitt hjärta, har alltid gjort o kommer alltid göra. Älskade Charlie Rest In Peace! Där är ett hål i mitt hjärta, ett hål efter dig! <3

Vart jag än kommer är där massa minnen från dig Charlie, va uppe hos mormor idag, de va riktigt riktigt jobbigt. All tid vi spenderade där när vi va små, allt man tittade på där anknöts till dig, kojan under cypressen o ja allt där, de knöt sig o magen på mig o de kändes som jag skulle gå sönder. Om ja bara kunde vrida tillbaka tiden, till dit där under cypressen, då va vi lyckliga Charlie, visst va vi?! Jag vill inte berätta om allt för de är mina minnen, jag vill inte dela dom minnena, men där o då, då va vi lyckliga, de vet jag att du oxå va! Älskade lillebror, jag förstår inte hur jag ska stå ut, hur ja ska ta mig igenom det här. Det är så ofattbart, allt har stannat av. Tid o dagar existerar inte längre, i mitt huvud finns bara du. O de gör så fruktansvärt ont. Har försökt med allt, jag har skrikit, ja har slått på grejer, har varit arg, har gråtit så de känns som att ja ska gå sönder, men ingenting hjälper. Undrar om de någonsin kommer göra det. De enda jag vet är att det kommer aldrig bli bra igen o de kommer aldrig bli som de va förut. Älskar dig Charlie! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards