Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Sofie - 6 juni 2008 04:48

Att mista någon som står en så närma som du gör charlie, de får en att vakna upp. Får en att ta en extra titt på människorna runt omkring en. De har aldrig funnits i mitt huvud att jag skulle kunna förlora dig. Men nu har jag insett att ja kan förlora precis vem som helst i min närhet, de gör mig orolig o osäker. Känner mig helt trasig inombords, känslan går inte att beskriva. Tilliten till andra o även till mig själv har förändrats helt. Folk som säger att dom aldrig tänker svika en kan visst göra det bara tanken finns där. Har mycket att jobba på hos mig själv just nu, mycket som måste byggas upp från noll igen. Jag har lång väg att gå, men du vet jag är lika envis som dig min kära bror o vad som än händer ska jag lyckas att pussla ihop mig själv igen, om inte för andra så iaf för min egen skull. Att ge upp är en alldeles för enkel utväg o du vet att jag aldrig väljer de enkla. Hur jobbig den här tiden än är så har de aldrig funnits i mina tankar att följa efter dig. Älskar dig över allt annat brorsan! <33

Presentation


Sofie Nilsson

Omröstning

läser du denna bloggen regelbundet?
 Ja
 Försöker iallafall
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards